Sfaturi practice .

Sfaturi pentru a slăbi și a rămâne sănătos, Top 5 sfaturi pentru slabit sanatos

Şerban Damian, nutriţionist — sfaturi pentru a slăbi sănătos Dr. Cu motorul mereu turat la maxim, ai tendinţa să mănânci în acelaşi ritm în care munceşti. Cântarul a depãşit de mult zona de confort.

sfaturi pentru a slăbi și a rămâne sănătos scădere în greutate cu questran

Dar cu puţin efort însã, îţi poţi schimba stilul de viaţã. Iată în continuare un mic interviu legat de slăbire: Când eşti considerat supraponderal?

Am slăbit, cum mă mențin? 7 sfaturi pentru a rămâne supli după cura de slăbire

Şerban Damian:  Indicele de masă corporală este un instrument simplu cu ajutorul căruia putem afla când o persoană este în afara zonei de normalitate privind greutatea corporală. Când această valoare depăşeşte 25 vorbim despre supraponderalitate, iar când trece de 30, vorbim de obezitate.

sfaturi pentru a slăbi și a rămâne sănătos înlocuitori de slăbire

Recomandări Dieta TLC Therapeutic Lifestyle Changesideală pentru slăbire şi pentru cei cu colesterolul mărit Cum îţi alegi cea mai bunã curã de slabire? Recomand consumul de proteine la fiecare masă, porţii mici, o cantitate mare de fibre alimentare, iar activitatea fizică are şi ea un rol important.

sfaturi pentru a slăbi și a rămâne sănătos sfaturi de pierdere în greutate de conceput

O altă opţiune: atunci când suntem pe fugă, un substitut de masă gen batoane sau shake cu proteine, dar si cu puţine calorii alături de o băutură fără zahăr şi un fruct sau un iaurt degresat asigură necesarul de nutrienţi şi energia până la următoarea masă.

Care este rolul nutriţionistului în cadrul unui proces de slãbire? Şerban Damian: Nutriţionistul este specialistul pregătit să facă o evaluare corectă a stării de sănătate, a compoziţiei corporale, a alimentaţiei şi a obiectivelor, pentru ca apoi să poată face recomandări specifice fiecărui pacient pentru a-şi echilibra greutatea corporală.

1. Consuma mai multe legume.

Cât conteazã sportul şi cât dieta în cadrul unui proces de rafinare şi subţiere? Este mult mai probabil să slăbeşti fără sport, însă fără nicio modificare în alimentaţie, sportul s-ar putea să nu producă nicio schimbare.

  1. Îți propunem această rutină de exerciții pe care le poți realiza la sală sau acasă.
  2. Valoarea subțire a corpului
  3. Este o schimbare puternica, care ne influenteaza psihic si fizic, ne permite sa fim mai increzatoare in fortele proprii si in felul in care aratam in rochia sau in perechea de jeansi preferatasa urcam mai rapid scarile, sa ne alergam mai mult cainele in parc si sa ne luam sanatatea in propriile maini.
  4. Scădere în greutate academie oswaldtwistle

Care este rolul proteinelor în cadrul unei diete de slãbire? Şerban Damian: Proteinele sunt macronutrienţi extrem de importanţi ce contribuie la menţinerea masei musculare, nu doar în regimurile de slăbire, ci oricând în existenţa noastră. În mod particular, atunci când vorbim de slăbire, un aport optim sfaturi pentru a slăbi și a rămâne sănătos chiar mai crescut de proteine poate influenţa în bine cursul scăderii în greutate.

Când eşti considerat supraponderal?

S-a observat, atât în practică, cât şi în urma studiilor, că regimurile moderat hiperproteice conduc la o evoluţie mai bună în privinţa scăderii în greutate. Produsele Gerlinéa sunt bogate în proteine prezervând masa muscularã în detrimentul ţesutului adipos şi pãstrând vitalitatea chiar şi în dietã, fiind sãrace în calorii pentru favorizarea pierderii în greutate sau menţinere.

Cum şi cât te ajutã gustãrile proteice în cadrul unui regim? Şerban Damian: Gustãrile proteice sunt emoții de slăbit alternativă la îndemână pentru gustările dintre mese sau chiar pentru anumite mese. Mulţi oameni nu au timp să-şi pregătească mesele şi atunci pot recurge la astfel de produse care sunt foarte accesibile şi gustoase.

1. Nu te infometa!

Evident, e bine să te bazezi pe alimentaţia clasică, însă sunt situaţii când ai putea rămâne nemâncat din lipsă de timp sau organizare şi atunci e bine să ai un ajutor precum gustările hiperproteice. În ce constã planul de menţinere dupã regim?

sfaturi pentru a slăbi și a rămâne sănătos și arderea grăsimilor

Şerban Damian: Menţinerea presupune revenirea la o alimentaţie izocalorică, adică un regim care aduce suficiente calorii cât să acopere necesarul în contrast cu un regim hipocaloric, care presupune restricţie calorică. Fie se pot creşte cantităţie la toate alimentele, fie se pot introduce alimente cu concentraţie calorică mai mare, care nu au existat în perioada de regim de exemplu, ceva dulce sau mai multe alimente grase, însă totul în cantităţi moderate şi controlate.

10 Sfaturi pentru a Slabi FOARTE MULT!