Rutină de antrenament pentru slăbit - Myprotein

Rutina de acasa pentru a slabi

Îți propunem această rutină de exerciții pe care le poți realiza la sală sau acasă.

rutina de acasa pentru a slabi

Supermans Pasul 1 Poziția de pornire: Întinde-te cu fața spre podea cu picioarele întinse, gleznele ușor flexate, brațele întinse deasupra capului, cu palmele orientate unul spre celălalt. Relaxează-ți capul pentru a-l alinia cu coloana vertebrală.

Pasul 2 Faza ascendentă: expiră, contractă mușchii abdominali pentru a-ți stabiliza coloana vertebrală și ridică lent ambele picioare la câțiva centimetri de podea, ridicând simultan ambele brațe. Menține picioarele și brațele întinse și evită orice rotație necontrolată.

Metode de slăbit acasă Câteva schimbări de rutină pot face adevărate minuni cu silueta ta, chiar dacă nu ţii o dietă strictă. E cunoscut faptul că acele diete care promit rezultate spectaculoase rapid sunt dăunătoare sănătăţii şi nici nu pot fi ţinute o perioadă lungă de timp. În plus, în cazul multora, apare şi efectul de yo-yo. Cea mai bună metodă de a slabi şi a va menţine greutatea este de slabi treptat.

Menține poziția capului și a trunchiului, evitând orice arcuire în spate sau ridicare a capului. Menține această poziție pentru câteva momente.

Exerciții pentru slăbit – Slăbește rapid din 5 mișcări!

Pasul 3 Faza descendentă: inspiră ușor și coboară picioarele și brațele înapoi spre poziția de plecare, fără ca mișcarea să pornească din spate sau din șolduri. Flotare cu genunchii îndoiți Pasul 1 Poziția de pornire: Stai în genunchi pe un covoraș și adu picioarele împreună în spatele tău. Pasul 2 Înclină-te încet în față pentru a-ți așeza palmele pe covoraș, poziționând mâinile în funcție de lățimea umerilor, cu degetele orientate în față.

Schimbă-ți încet greutatea înainte până când umerii tăi sunt poziționați direct peste mâini.

Cea mai simplă rutină pentru a slăbi sănătos

Repoziționează mâinile după cum este necesar pentru a permite extinderea completă a corpului din genunchi, fără nicio îndoire a șoldurilor. Încordează-ți doar mușchii abdominali.

Pasul 3 Faza descendentă: coboară-ți încet corpul spre podea, menținând mușchii încordați și capul aliniat cu coloana vertebrală. Nu permite coborârea șoldurilor în timpul acestei faze descendente.

  • Cele Mai Bune și Eficiente Metode de Slăbit Rapid de Acasă | NutriFitUp
  • Adăugați în lista de dorințe Instalați Cea mai bună aplicație de slăbit dedicată bărbaților pentru arderea grăsimii și scăderea în greutate acasă!
  • Pierdere în greutate bugetară

Continuă să vă cobori până când pieptul sau bărbia atinge covorașul. Coatele trebuie să rămână aproape de părțile laterale ale corpului sau să iasă ușor spre exterior.

Abdomene cu genunchii îndoiți Pasul 1 Poziția de pornire: întinde-te pe spate pe un covoraș de exerciții cu genunchii îndoiți la 90 de rutina de acasa pentru a slabi. Pasul 2 Așează mâinile în spatele capului și trage coatele în lateralele capului, fără a-ți flexa spatele.

Cele Mai Bune și Eficiente Metode de Slăbit Rapid de Acasă

Această poziție a cotului trebuie menținută pe tot parcursul exercițiului. Aliniazăți capul cu coloana vertebrală și flexează-ți bărbia ușor spre piept în faza ascendentă a exercițiului.

Pasul 3 Faza ascendentă: expiră, încordează mușchii abdominali inferiori și superiori și flexează ușor bărbia spre piept, în timp ce urci lent trunchiul către coapse. Mișcarea ar trebui să se concentreze asupra sensul pierderii de grăsime, însemnând că gâtul rămâne relaxat.

  1. Rata de eșec a pierderii în greutate
  2. Metode de slăbit acasă. Cum să dai jos kilogramele în plus, fără dietă | sudstil.ro
  3. Vezi tu… ai fost păcălită!
  4. Rutină de antrenament pentru slăbit - Myprotein
  5. Pin on Sanatate, fitness, slabit, naturiste
  6. О, да ведь это же -- Арена.
  7. Nimic nu ma face sa slabesc

Picioarele, coloana și întreg spatele ar trebui să rămână în permanență în contact cu covorașul. Continuă extensia până când partea superioară a spatelui este ridicată de pe covoraș. Menține scurt această poziție. Pasul 4 Faza descendentă: inspiră ușor și coboară lent trunchiul înapoi spre covoraș, într-o manieră controlată, păstrându-ți picioarele, coloana și întreg spatele în contact cu covorașul.

Rutină de antrenament Myprotein pentru bărbați

Front Plank Pasul 1 Poziția de pornire: întinde-te cu fața spre podea pe un covoraș pentru exerciții, cu coatele aproape de părțile laterale și direct sub umeri, palme în jos și mâinile orientate în față. Extinde-ți picioarele și sprijină-te pe degetele de la picioare.

Încordează-ți abdomenul. Pasul 2 Faza ascendentă: Ridică lent întregul trunchi de pe covoraș, menținând mușchii încordați. Evită orice arcuire a spatelui, a șoldurilor sau a genunchilor.

Ca tot vorbeam de tavan la Exercitiul 2 … A venit timpul sa impingem tavanul si sa ne extindem apartamentul. Acest super exercitiu lucreaza atat musculatura abdomenului precum si pe cea a zonei lombare. Cu cat lucrezi mai multe grupe musculare cu atat consumi mai multe calorii, ai uitat? Intinde-te pe spate si pune bratele in exterior. Acum impinge cu putere si ridica posteriorul de la sol ca in imaginea de mai sus.

Continuă să respiri în timp ce păstrezi aceeași poziție timp de cel puțin 5 secunde. Pasul 3 Faza descendentă: În timp ce menți mușchii încordați și genunchii întinși, coboară-ți lent corpul înapoi spre podea.

Metode de slăbit acasă. Cum să dai jos kilogramele în plus, fără dietă

Pasul 2 Faza descendentă: Începe prin a face o genuflexiune ușoară, mutând centrul de greutate spre călcâie, ducând în același timp mâinile aflate în lateral spre spatele corpului. Menține spatele drept în timp ce te apleci ușor spre față.

rutina de acasa pentru a slabi

Pasul 3 Săritura: cu o pauză foarte scurtă în partea inferioară a fazei descendente, execută o săritură rapidă, pornită numai din partea inferioară a corpului, împingând și extinzând simultan gleznele, genunchii și șoldurile.

Pe măsură ce sari, menține poziția picioarelor paralelă cu podeaua. Pasul 4 Aterizare: Cele mai importante componente ale aterizării sunt poziția corectă a piciorului și evitarea mișcărilor excesive în față în partea inferioară a corpului, mișcări ce ar putea pune presiune prea mare pe genunchi.

  • Exerciții pentru slăbit - Slăbește rapid din 5 mișcări! - sudstil.ro Blog
  • February 7, Exercițiile pentru slăbit sunt eficiente doar în măsura în care sunt realizate corect.
  • Scădere în greutate 7 kg într-o săptămână

Pasul 5 Încearcă rutina de acasa pentru a slabi aterizezi ușor pe partea centrală a piciorului, rostogolind ușor centrul de greutate către călcâie. Împinge întotdeauna șoldurile înapoi pentru a absorbi forțele de impact asociate cu săriturile. Nu îți menține genunchii fixați atunci când aterizezi, dar menține trunchiul încordat, spatele drept și capul aliniat cu coloana vertebrală.

rutina de acasa pentru a slabi

Această rutină ușoară te va ajuta să slăbești rapid și sănătos, fără a te solicita prea tare. Ține cont, în cazul în care simți vreo durere sau vreun disconfort în timpul exercițiilor nu continuă mișcarea și gândește-te să consulți un medic dacă observi că disconfortul continuă.

Cele Mai Eficiente 10 Exercitii Pentru Slabit Pe Care Le Poti Face Acasa

Completează această rutină cu o dietă sănătoasă și echilibrată și vei observa rezultatele pe care ți le dorești în timp record. Poți executa această rutină ușoară slăbire efecte secundare în zilele mai delicate ale lunii pentru a avea continuitate, dar și pentru a te ajuta să scapi de durerile premenstruale specifice.

Asigură-te că folosești un absorbant Always care să te ajute să scapi de orice grijă și să te concentrezi numai asupra exercițiilor.

Spor la sport!