Dieta de post: 7 zile si mai putine kilograme

Pot sa mananc fursecuri si sa slabesc

Mi-am dat seama ca e foarte usor sa-ti controlezi greutatea corporala si sa atingi forma pe care o vrei, fie ca vrei sa slabesti sau sa pui masa musculara. Corpul tau e aici sa te serveasca, ca un paharnic umil din secolul al XIV-lea. Poti sa-i comanzi sa ia in greutate, sa scada, sa-si imbunateasca tonusul sau capacitatea cardiovasculara.

Deci, da, sa atingi cea mai buna forma in care ai fost vreodata e foarte usor atata vreme cat faci totul cum trebuie. Dar sa faci totul cum trebuie e al naibii de greu. Daca ai impresia ca faci totul ca la carte si rezultatele intarzie s-apara sau nu sunt cele scontate, probabil e momentul sa arunci cartea.

Ce inseamna, de fapt, sa faci totul ca la carte?

2. Foloseste-te de IRPA ca sa slabesti

Evident ca ceva diferit pentru fiecare persoana. Cunosc culturisti profesionisti care trebuie sa manance zilnic la Mc pentru a-si sustine metabolismul infiorator de rapid pe care-l au. Am alti prieteni amatori de fitness care au o rata metabolica atat de scazuta, incat cantaresc mai mult ca mine, au activitate fizica mai mare si mananca in perioada de masa musculara, cand vor sa puna pe ei, cat mananc eu cand incerc sa slabesc.

Asta-i frumusetea naturii umane, individualitatea si unicitatea cu care suntem inzestrati. Ti-ar placea sa traiesti intr-o lume in care toti sa fie copii fidele dupa tine?

Cum crezi c-ar arata o astfel de lume? Mie, personal, clar nu.

destul de pastel va rog inainte de slabire

Hai, vreo Razvani nu m-ar deranja sa am alaturi, dar mai mult de atat si deja planeta ar fi in pericol! Asta-i factorul numarul 1, cel mai important, cand vine vorba de a-ti manipula greutatea corporala, indiferent daca vrei sa slabesti, sa te ingrasi sau sa te mentii.

Sa cunosti de cat are pot sa mananc fursecuri si sa slabesc corpul tau in fiecare situatie.

Zece sfaturi pentru a te tine de dieta

Poti avea rezultate si fara asta? Vor fi ele cele mai bune rezultate pe care le poti avea? Categoric nu. Marea bajbaire cand vrei sa slabesti Vezi tu, poti sa slabesti sau sa pui masa musculara si fara sa ai habar de ce mananci, dar totul va fi pur intamplator. Data viitoare cand te vei afla in aceeasi situatie si va trebui sa reiei procesul si crede-ma pe cuvant, va exista o data viitoarece vei face?

Iti zic eu ce vei face. Pentru ca asta e cheia, reproductibilitatea! Asta-i unul din principalele motive pentru care eu-mi monitorizez caloriile. Pe langa faptul ca mi-e deja super usor si s-a transformat intr-un stil de viata, ceva ce fac fara efort, vreau sa stiu atunci cand, daca al meu corp se manifesta intr-un fel, ce a condus la reactia respectiva.

Zece sfaturi pentru a te tine de dieta Cum sa ramai fidela dietei tale Sfaturile Cum sa-ti alegi dieta Facem asta in fiecare an. Promitem sa mancam mai sanatos, sa pierdem kilogramele in plus, sa facem exercitii mai des. Si in fiecare an ne dam batute.

E foarte simplu: stimulul X a produs reactia Y. A fost reactia Y pozitiva? Daca da, pastrez stimulul X in vedere pentru viitor.

arderea grasimii les mori

Daca nu, il scot din ecuatie sau eventual il incerc in alt context. Cel mai mare blestem cand vine vorba de succes e sa-l ai, dar sa nu stii de ce. Cred ca e de preferat sa nu-l ai de la bun inceput, ceea ce te va indemna catre a invata sa-l dobandesti, te va mana inspre actiune si vei crea o cale bine definita, pe care o poti refolosi ulterior. In schimb, daca ai succes inca de la inceput, il vei lua de-a gata, ca pe ceva care ti se cuvine, si cel mai probabil nu vei fi interesat sa afli de ce.

Apoi, cand va veni momentul inevitabil in care castelul se prabuseste, va fi foarte greu sa te mobilizezi si sa te aduni.

arzator de grasimi mrt

Vei fi pe taramuri necunoscute pentru tine, infricosatoare, si te vei simti paralizat. De ce crezi ca majoritatea castigatorilor la loterie ajung inapoi sau mai rau de unde au plecat?

  • Cum sa slabesti mancand doar dulciuri (bazat pe studiu stiintific)
  • Cafeaua neagră te face să arzi grăsime
  • Dieta de post: 7 zile si mai putine kilograme
  • Datele personale sunt in deplina siguranta la noi.
  • Specific Romania.
  • 10+ Best Retete pt slabit images | rețete, mâncare, mâncare sănătoasă
  • Pierdeți în greutate cu tamarindul

Tocmai de aia. Au un succes abrupt si intamplator, pe care evident ca nu-l inteleg. Cand incep s-arunce cu bani in stanga si-n dreapta, cand toti cei membri ai arborelui genealogic unde probabil si vecinul de deasupra le e, dintr-odata, var de-al nspelea, vin cu pretentii nefondate, e usor sa pierzi socoata averii subite.

Vazusem un citat recent pe o retea de socializare. Nu mi-l amintesc cu exactitate, asa c-o sa-l parafrazez. Inapoi la oile noastre — necesarul caloric OK, si revenind la necesarul caloric, adica acea cantitate de calorii de care corpul tau are nevoie pentru a se mentine, am un calculator pentru tine prin care ti-l poti calcula. Asta-i primul pas pe care trebuie sa-l faci.

  1. Efecte secundare de pierdere în greutate boombod
  2. Golic jr pierdere în greutate
  3. Cum să îndepărtați grăsimea pentru a face șobolan
  4. Slăbire 0  comments Ți-ai propus să slăbești.
  5. Pierderea de grăsime în corpul uman
  6. 8 trucuri eficiente sa slabesti mai usor - The Fit Baker

Odata ce afli cam de cat ar avea nevoie corpul tau, poti ajusta in functie de obiectivul tau personal: slabesti sau acumulezi. Ai acolo 3 formule prin care poti sa-ti calculezi. Incearca-le pe toate si fa o medie. Spune-ne intr-un comentariu cum arata acestea comparativ cu cat mananci in momentul de fata.

Idei de meniu Trebuie sa mananci 3 mese principale in fiecare zi, doua gustari, iar cina sa fie luata mereu inainte de ora 7 seara. Idei pentru micul dejun: 8 dimineata O salata de fructe dintr-un mar, o para, o portocala si o lingura de migdale. O salata din o rosie, un castravete, un ardei si cateva crutoane din paine integrala.

S-ar putea sa-ti deschida ochii de-a binelea si sa-ti dai seama de ce te aflai intr-un impas. Odata ce ai determinat acest numar esential pentru rezultatele pe care ti le doresti, e momentul sa-l ajustezi in directia acestora.

La ce ma refer, mai exact?

Pierderea în greutate are răbdare

Valoarea pe care tocmai ai aflat-o este numarul pot sa mananc fursecuri si sa slabesc calorii pe care trebuie sa-l consumi pentru a te mentine in forma curenta. Dar poate tu nu vrei asta si vrei sa imbunatatesti ceva, fie ca vorbim de a da jos sau de a pune pe tine.

Ce “carte” te ghideaza cand vrei sa slabesti?

Cum faci asta? Cum probabil intuiesti deja, adaugi sau scazi din acest numar, in functie de obiectiv. Cel mai usor invatam prin exemple, asa ca hai sa luam un exemplu concret al unei femei moderat active factor de activitate de 1. Hai s-o numim Alexandra. Conform formulelor de calculat necesarul caloricAlexandra ar avea nevoie de Cal pentru a se mentine. Dar Alexandra nu-si doreste asta, ea simte ca daca ar mai da jos 2kg, ar atinge exact forma pe care si-o doreste.

Avand acest punct de pornire, tot ce trebuie sa faca Alexandra pentru a-si atinge obiectivul e sa fie intr-un usor deficit caloric. Din cele Cal necesare pentru mentinere, Alexandra va scadea Cal intr-o prima faza, consumand Cal. Asta-i va asigura o slabire lenta, constanta si sanatoasa. Ceea ce e absolut vital atunci cand incerci sa slabesti. Nu vrei niciodata s-o faci prea brusc, pentru ca atunci apar urmatoarele riscuri: Exista sanse mult mai mari sa pierzi si din masa musculara pe care te-ai chinuit atata amar de vreme s-o obtii Se prea poate sa suferi niste dereglari hormonale in urma unei diete bruste, care-ti vor afecta metabolismul si dispozitia Vei simti ca intreg procesul e un chin cumplit, te vei simti ingrozitor Probabilitatea ca efectul yo-yo sa apara, in care vei pune inapoi greutatea pierduta, ba uneori chiar mai mult, creste pot sa mananc fursecuri si sa slabesc Cele 2 modalitati ca sa slabesti Si cum atingi deficitul asta caloric?

Marea bajbaire cand vrei sa slabesti

Simplu, exista 2 modalitati: Scazi din mancare — exact cum suna, mananci mai putin decat mancai. Asta presupune ca stii cat mancai Adaugi activitate fizica — nu poti face flexii la biceps la infinit, asa ca optezi pentru cardio Elimina confuzia referitoare la ce tip de cardio, cand si pe ce durata sa-l faci Am sa-ti zic acum un secret pe care vreau sa ti-l notezi pentru ca te va salva de multe batai de cap de-a lungul vremii.

Suna cam asa: Scenariul ideal de slabit e cel in care mananci pe cat de mult posibil, faci pe cat de putin cardio posibil, dar slabesti pe cat de mult posibil pe saptamana. Fraza asta simpla mie mi-a dat peste cap tot ce credeam ca stiu despre slabit.

Cum am slabit 10 kg intr-o luna . Motivatie si dieta

E super-important sa nu te arunci in cap de la bun inceput intr-un deficit caloric imens, ai vazut mai sus motivele. Iar pe langa motivele alea, mai exista unul. Un motiv fundamental, de altfel, pe care l-am lasat dinadins pe dinafara atunci, fiind atat de important incat merita abordat separat.

Să punem poftele în cui, inteligent

Daca te duci intr-un deficit caloric prea mare de la bun inceput, tot ce vei face e sa te bagi singur intr-un colt din care nu mai ai scapare. Gandeste-te la ce-am spus mai sus, cu cele 2 cai catre deficitul caloric.

Acum gandeste-te ce se intampla cand tu ai un necesar caloric de Cal si incepi cu In interiorul corpului tau, va fi instaurata o stare de alerta. Sirenele incep sa sune, iar organele se mobilizeaza pentru a functiona cu mai putine resurse.

Creste-ti aportul proteic ca sa slabesti Studiile arata, fara echivoc, ca dintre macronutrienti, proteinele sunt cele mai satioase [ 5678 ]. Ba mai mult, un studiu foarte tare arata cum textura are un rol in ceea ce priveste satietatea preconizata inainte de consumul unui aliment. Asta inseamna ca unele proprietati anti-foame ale proteinlor sunt perceptuale sau date de textura. Asa ca, e mai mult decat probabil ca structura moleculara a unor proteine sa aiba un impact asupra satietatii, tinand cont ca s-a dovedit ca shake-urile proteice au efecte anti-foame substantiale, desi sunt lichide.

Intregul tau interior va adopta ideea ca se apropie o perioada de resurse limitate si foamete, un mecanism de supravietuire pe care l-am mostenit de la stramosii nostri barbosi din pesteri. Asadar, corpul tau se va adapta repede sa traiasca cu aceste Calorii, dupa care, evident, va inceta sa mai slabeasca. In acest moment, tu ai doua solutii: fie mai scazi din mancare, fie adaugi cardio.

nouă operație pentru a slăbi

Avand in vedere ca ai coborat caloriile drastic inca de la bun inceput, decizi sa mergi pe cardio de data asta. Si o faci. Si slabesti iar o perioada, dupa care ajungi din nou sa-ti faci veacul in purgatoriul procesului de slabire — temutul platou.

Pofta de pâine, biscuiți, clătite, făinoase, orez, cartofi

Doar ca acum deja ti s-a acrit de cat cardio bagi, asa ca te vezi nevoit sa scazi din nou caloriile, dar in loc s-o faci de la — valori la care ar fi fost indicat sa cobori, in prima instanta, de la — si sa ai spatiu de a merge in jos, acum trebuie s-o faci de la Inainte sa-ti dai seama, caloriile coboara atat de mult incat ajungi sa mananci cat un malnutrit. Cardio creste atat de mult incat ai impresia ca te antrenezi de maraton. Cum vei ajunge sa arati?