Dieta pentru pierderea in greutate pentru femei de 50 de ani

Pierderea în greutate succes la 50 de ani. STUDIU: Curele de slăbire pot contribui la accentuarea stării de depresie

rata de pierdere de grăsime sănătoasă a corpului cum să slăbești se îndrăgostește

Acest lucru se intampla pentru ca suntem diferiti si abia acum incepem sa intelegem aceasta diversitate, scrie med.

Ce dieta alegem pentru a slabi?

poți slăbi înainte de perioada ta scădere în greutate cazy donovan

Niciuna dintre aceste optiuni nu este mai buna decat cealalta: eliminarea carbohidratilor sau a grasimilor din alimentatie reuseste sa duca la scaderea in greutate in aceeasi pierderea în greutate succes la 50 de ani, constata autorii studiului. Mai mult, cercetatorii au analizat daca nivelul de insulina din organism sau genotipul unei persoane ar putea prezice succesul uneia dintre cele doua tipuri de dieta. Raspunsul a fost in ambele cazuri negativ.

Sus Greutatea corpului unei persoane este determinata de cantitatea de energie acumulata in urma consumului de alimente si de cantitatea de energie consumata de activitatile zilnice. Energia se masoara in calorii. In cazul in care greutatea ramane constanta, probabil ca zilnic sunt consumate aceleasi calorii. Daca o persoana scade, in timp, in greutate, este posibil ca aportul caloric dobandit sa fie mai mare decat numarul de calorii pe care aceasta le arde prin activitatile zilnice.

Christopher Gardner, profesor de medicina la Universitatea Stanford si autorul principal al studiului. Ce factori influenteaza succesul pierderii in greutate?

INDICELE DE MASĂ CORPORALĂ

Cercetarile realizate anterior au aratat ca o serie de factori, inclusiv markerii genetici, nivelul de insulina ce ajuta la reglarea nivelului de glucoza din organism si microbiomul ar putea influenta pierderea in greutate.

Noul studiu, publicat recent in jurnalul "JAMA", si-a propus sa arate daca acesti factori ar putea ajuta o persoana sa decida care dintre dietele alimentare ar fi mai eficienta pentru a pierde in greutate.

Pentru a realiza acest studiu, cercetatorii au recrutat voluntari de ambele sexe si cu varste cuprinse intre 18 si 50 de ani pentru a analiza daca factorii biologici dicteaza pierderea in greutate.

  • Dieta pentru pierderea in greutate pentru femei de 50 de ani
  • Tehnici de slăbire eficiente

Participantii au fost impartiti in doua grupuri: cei care au adoptat dieta low-fat cu un aport scazut de grasime si cei care au urmat dieta low-carb cu un aport scazut de carbohidrati. Acestia au fost instruiti sa tina dieta alimentara pentru un an de zile.

Cuvinte cheie de căutare

Voluntarii au participat la doua activitati de pre-studiu, ale caror rezultate au fost ulterior testate ca predictori pentru pierderea in greutate.

Mai mult, genomul lor a fost secventiat pentru ca oamenii de stiinta sa poata cauta modele genetice asociate cu producerea de proteine ce modifica carbohidratii sau proceseaza grasimile.

Ulterior, participantii au efectuat un test de insulina ce a constat in consumul de sirop de porumb pe stomacul gol pentru a masura raspunsul organismului la insulina. In primele opt saptamani de studiu, participantilor li s-a sugerat sa isi limiteze consumul de carbohidrati sau grasime cu circa 20 de grame.

Cum sa iti accelerezi metabolismul dupa 50 de ani

Dupa cea de-a doua luna, cercetatorii au instruit participantii sa faca mici ajustari dietei alimentare, adaugand treptat de la 5 la 15 grame de grasimi sau carbohidrati, urmarind sa ajunga la un echilibru pe care sa il mentina pentru tot restul vietii.

La finalul celor 12 luni, participantii care au urmat o dieta cu un continut scazut de grasimi consumau circa 57 de grame de grasimi, iar cei care urmau dieta low-carb consumau aproximativ de grame de cabohidrati pe zi.

poti sa slabesti pe olanzapina scădere în greutate shah nazir

Prin comparatie, inainte de inceperea studiului, aportul de grasime consumat de participanti era de 87 de grame pe zi, iar cel de carbohidrati ajungea la de grame. Rezultatele studiului Dupa cele 12 luni de studiu, cercetatorii au analizat progresele participantilor in termeni de greutate, compozitie corporala, nivelul de insulina si aportul de grasime si carbohidrati.

  • Calculator online IMC – calculează-ți greutatea ideală - NIVEA
  • Luptându-se să slăbească nici o putere de voință

Pana la finalul studiului, participantii au reusit sa piarda, in medie, circa 13 kilograme. Cu toate acestea a existat o variabilitate mare intre participantii: in timp ce unii dintre acestia au reusit sa piarda in greutate pana la 60 pierde grasimea corporala femela kilograme, altii s-au ingrasat cu pana la 20 de kilograme.

Avand in vedere ipoteza de la care au pornit cercetatori in efectuarea acestui studiu, nu a fost gasita nicio asociere intre modelul genotipului sau nivelul initial de insulina si gradul de succes al dietelor alimentare.

Nu putem avea rezultate si mai ales unele de durata, daca nu suntem dispusi la un efort pe termen lung si la schimbarea definitiva a relatiei pe care o avem cu mancarea. Dependenta de diete Pe parcursul vietii, o femeie incepe in medie 15 cure de slabire si pierde aproximativ kg, insa se reingrasa alte kilograme! Expertii au ajuns la o concluzie trista: cu cat greutatea unei persoane fluctueaza mai tare, cu atat mai greu ii va fi sa slabeasca real si definitiv, deoarece compozita corporala se modifica, creste cantitatea de tesut adipos si scade masa musculara, deci si consumul de calorii. In plus, creste frustrarea si preocuparea pentru greutate si apare nevoia unei alimentatii controlate aberant.

Christopher Gardner. Pana atunci, specialistii subliniaza ca strategia fundamentala pentru a pierde in greutate - indiferent de tipul de dieta alimentara ales - este similara, asa incat este recomandata limitarea consumului de zahar, faina nerafinata si marirea aportului de legume.

Ea depinde de vârstă și sex. Pentru femei, un IMC normal este cuprins între 19 și 24, iar pentru bărbați între 20 și Dacă te încadrezi în acest interval, înseamnă că greutatea și înălțimea ta sunt în armonie și că ai făcut multe lucruri corect în privința alimentației și sănătății.