Ce este slăbitul din grăsime?

Pierderea în greutate în măsurători. Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

Sau dimportivă… ai pus pierderea în greutate în măsurători pic pe tine.

pierderea în greutate în măsurători

Pentru mine au fost momente foarte frustrante și îmi venea s-o dau încolo de dietă și de sală. Asta pentru că nu știam să mă măsor corect și precis. Lucru despre care urmează să discutăm. Din fericire dacă pe cântar nu slabire covina scăzut deloc față de acum 7 zile, nu înseamnă neapărat că ai stagnat și ca nu ai dat jos din grăsime.

Greutatea fluctuează destul de mult de la o zi la alta și lucrul ăsta trebuie luat n considerare ca să ai măsurători cât mai reale. Înainte să vedem cum trebuie luate măsurătorile ca să elimini erorile din cauza fluctuațiilor, vreau să îți subliniez de ce e important în primul rând să te măsori.

Cele mai citite

De ce e important să te măsori cât mai precis Pe scurt… ca să știi ce modificări să faci la alimentație. Fie că  vrei să pui pe tine masă muscularăfie că  vrei să arzi grăsimeochii tăi trebuie să fie pe măsurători.

pierderea în greutate în măsurători

În felul ăsta te asiguri că mergi în direcția bună cu alimentația pe care o ai acum și pierderea în greutate în măsurători antrenamentul. Și când zic alimentație mă refer în special la CÂT anume mănânci pe zi da, calorii și macronutrienți….

  1. Pierderea în greutate mi-a oprit perioada
  2. Burtica balonata si pierderea in greutate
  3. De ce trebuie înlocuită pierderea în greutate cu pierderea de grăsime 29 Sep scris de Gabriela Antoniu Actriţa Kate Winslet spune că nu s-a cântărit de peste12 aniiar câțiva experți în fitness i-au îndemnat şi pe alții să renunţe la a-şi mai număra kilogramele, relatează independent.

Iar la sală atunci când începi să stagnezi la mai toate exercițiile, și nu crești deloc în greutate, e semn clar că nu la antrenament trebuie să schimbi ceva, ci la mâncare. Trebuie să crești caloriile pentru că nu mănânci suficient.

Cum să te măsori ca să știi dacă ai slăbit sau nu | MuscleBoom

Ideea e că dacă nu știi cum evoluează măsurătorile corpului… nu știi ce decizii să iei. Faci totul la ghici. Dacă vrei să fii mai meticulos, poți să folosești și un șubler pentru măsurarea stratului de grăsime de pe abdomen. Măsuratoarea se face lângă buric și notezi câți mm are stratul de grăsime, pe care îl prinzi cu două degete. Dar dacă ești la început sau chiar și intermediar, cu siguranță nu ai nevoie de asta. Rămâi doar la cele trei de mai sus.

Alege sa ai un corp minunat. Alege sa ai un corp sanatos. Merita!

Pentru a avea același punct de referință de fiecare dată, măsurătorile trebuie făcute tot timpul în aceleași condiții: dimineața, pe stomacul gol, după ce ai mers la toaletă Dacă te măsori în momente diferite ale zilei, o să cântărești apa pe care ai băut-o, mâncarea pe care o ai în tractul gastrointestinal, și așa mai departe. Pe lângă asta trebuie să ai în vedere că greutatea corpului poate fluctua destul de mult de la o zi la alta. Cauza principală a fluctuației de greutate este retenția de apă.

Poți reține apă dacă într-o zi ai mâncat mai mulți carbohidrațiai avut fluctuații ale nivelului de sodiu ai mâncat mai sărat decât ieri. Alt motiv pentru care poți fi mai greu este că pur și simplu ai mâncat alimente mai voluminoase.

De ce trebuie înlocuită pierderea în greutate cu pierderea de grăsime

Te poți încadra în aceleași calorii cu volume diferite de mâncare. Asta nu înseamnă că ai pus pe tine grăsime, ci că pur și simplu ai mai multă mâncare în tractul gastrointestinal. Nu te panica dacă în dimineața asta ai cu g mai mult decât ieri, deși totul a fost conform planului și ai mâncat exact cât trebuia.

Poți de exemplu să arzi g de grăsime și să reții g de apă.

pierderea în greutate în măsurători

E perfect normal, lucrurile astea se întamplă pe parcursul slăbirii. Așadar, cel mai precis e să te măsori în fiecare zi și să faci media aritmetică o dată la 7 zile. În felul ăsta ai eliminat problema fluctuației de apă.

Ai o medie care îți indică foarte precis cum stai cu parametrii corpului. La antrenamente să-ți menții forța pe care o ai, e obiectivul principal atunci când ești în perioada de definire. Sau dacă ești începător, să o crești. Nu încerca să scazi din greutăți ca să faci repetări multe pentru definire. E o mare greșeală.

Account Options

O să pierzi din mușchi. Menține greutatea pe bară. Chiar dacă va trebui să reduci ușor din volum și să faci la un anumit exercițiu 3 serii în loc de cât făceai când erai în surplus caloric. Ține cu dinții de greutățile cu care lucrezi.

Cuvinte cheie PNG

Astea sunt recomandarile mele. Dacă ai ceva de adăugat, lasă un comentariu mai jos și continuam discuția. Dacă te-a ajutat articolul, apreciez un share pe Facebook. Daca ti-a placut acest articol, primeste noutatile in email. E gratis. Articole similare:.

pierderea în greutate în măsurători