Cum să scapi de grăsimea ”încăpățânată” de pe burtă și șolduri

Pierdeți grăsimea de șold în 2 săptămâni. Pierdeți rapid în greutate pentru șolduri. Video: cum să reduceți șoldurile

Deși poate fi tentant să încerci să abordezi doar aceste locuri, acesta nu este un obiectiv pierdeți grăsimea de șold în 2 săptămâni. Numai prin scăderea în greutate pe tot corpul, puteți face părțile corpului mai subțiri. Prin scăderea în greutate și pierderea de grăsime veți descoperi că vă pierdeți grăsimea șoldurilor, la fel ca și alte părți ale corpului. Dacă doriți să pierdeți această grăsime, va trebui să încercați o combinație de dietă, formare cardio și formare de forță.

Primul pas în lupta împotriva kilogramelor în plus la nivelul picioarelor și șoldurilor

Mănâncă cum mânci mereu. Puteți utiliza acest lucru ca bază pentru schimbarea dietei. Printr-un jurnal mănâncă veți obține mai multă înțelegere în dieta dvs. Scrieți cât de mari sunt porțiunile, ce gustări consumați, ce calorii pe care le consumați și care conțin multe grăsimi. Puneți un asterisc cu aceste lucruri sau faceți o listă pentru a vă începe planul de dietă. Păstrați scris în jurnalul dvs. Cercetările arată că persoanele care pot rămâne în jurnalul lor alimentar au mai mult succes pe termen lung.

Mănâncă mai puțin, corpul tău primește semnalul că trebuie să ardă grăsimile stocate pentru a obține energie deci și grăsimea de pe șolduri.

Pentru a pierde în greutate și pentru a obține mai puțină grăsime pe tot corpul și șoldurile dumneavoastră, va trebui să ștergeți calorii. Mai puține calorii înseamnă că veți pierde în greutate. Prin ștergerea a aproximativ de calorii în fiecare zi, pierdeți 0, kilogram pe săptămână. Experții văd acest lucru ca o pierdere în greutate sigură și sănătoasă. Utilizați jurnalul dvs. Dacă mâncați o parte măsurată cu fiecare masă, veți obține mai puține calorii și veți pierde în greutate. Pentru a măsura porțiunile corecte, puteți utiliza o scală sau o cupe de măsurare.

Cel mai bine este să cântăriți fiecare masă și gustare, astfel încât să rămâneți pe calea cea bună. Dacă estimați porțiunile, le faceți prea repede și obțineți prea multe calorii. Se recomandă să mâncați aproximativ porții de cereale pe zi. Un alt lucru pe care să vă concentrați dacă doriți să pierdeți greutatea, pe lângă numărarea de calorii și reducerea porțiunilor, alegerea unor alimente cu conținut scăzut de calorii.

pierdeți grăsimea de șold în 2 săptămâni masa grava pierde grasimi

Porțiunile potrivite de nutriție care conține puține calorii sunt cea mai bună alegere atunci când vine vorba de a pierde în greutate. Cerealele integrale sunt sănătoase deoarece conțin o rezultă arzătorul de grăsimi t9 de fibre și alți nutrienți. Cumpărați cereale care nu sunt procesate sau condimentate și fără sos, astfel încât să conțină cât mai puține calorii posibil. Cele mai multe tipuri de fructe și legume conțin în mod natural puține calorii.

Fiți atent atunci când cumpărați ceva într-o cutie sau din congelator. Asigurați-vă că nu există nici o aromă, sos sau zahăr în ea. Calorii lichide sunt adesea responsabile pentru o mare parte a excesului de calorii din dieta ta. De aceea puteți pierde multă greutate dacă lăsați aceste lucruri în pace. Calorii lichide sunt în toate tipurile de băuturi. Dacă beți aceste băuturi mai puțin sau deloc, puteți pierde cu ușurință greutate.

Bea mai puține lucruri, cum ar fi suc, lapte integral, suc de fructe, alcool, ceai îndulcit, cafea îndulcită, băuturi pentru sportivi, băuturi energizante și ciocolată.

Deși unele băuturi nu conțin calorii, este mai bine să le lași, deoarece există mulți îndulcitori artificiali și alți aditivi în ele.

Astăzi, portalul despre pierderea în greutate Pierdeți în greutate fără probleme vă vor spune despre cum să slăbiți în șolduri într-o săptămână. Câteva sfaturi utile vă vor ajuta să obțineți rezultate bune. Bea apă! Este apă, și nu tot felul de sucuri și băuturi carbogazoase.

Consumați mai puține lucruri cum ar fi: băuturi răcoritoare, băuturi energizante și băuturi sporturi ușoare. Beți o mulțime de fluide hidratante, cum ar fi: apă, apă cu gust, cafea decafeinizată neîndulcită și ceai neîndulcit. Beți cel puțin 8 pahare pe zi, dar este posibil să aveți nevoie de 13 pahare. Un alt pericol care ascunde daca vrei sa slabesti este gustarea. Prea multe gustări sau o tăiere constantă pot sta în calea scăderii în greutate. Experții recomandă reducerea numărului de calorii pe care le obțineți din gustări.

Dacă doriți să scăpați în greutate, mâncați gustări care nu conțin mai mult de de calorii fiecare. În funcție de stilul tău de sfaturi pentru pierderea grăsimii în punjabi și de nivelul de activitate, ai nevoie de maxim gustări în fiecare zi. Metoda 2 Deplasați-vă pentru a pierde grăsime de la șolduri 1 Faceți un interval intensiv de formare cardio de ori pe săptămână.

Un antrenament cardio interval intensiv de formare este alternativ cu activitate moderată și intensă, făcându-te arde o mulțime de calorii si grasimi. Experții în domeniul sănătății au descoperit că antrenamentul cu interval special ajută, dacă doriți să pierdeți grăsime. Deși nu vă ocupați doar de șolduri, pierdeți grăsime peste tot corpul. Un interval de formare este de obicei mai scurt decât un antrenament normal și combină scurte explozii de activitate intensă cu activitate mai moderată.

Este minunat în combinație cu alte antrenamente cardio și de forță. Nu puteți pierde grăsime din șolduri fără a pierde grăsime pe tot corpul. Nu puteți doar să vă faceți șoldurile mai stricte și mai puternice. Educația cardio regulată este o componentă importantă pentru atingerea obiectivului. Experții în domeniul sănătății vă recomandă să vă exercitați moderat până la intensiv timp de de minute în fiecare săptămână.

pierdeți grăsimea de șold în 2 săptămâni maxi arde băutură metabolizantă de grăsime

Dacă doriți mai rapidă șolduri mai mici, încercați să vă deplasați timp de 1 oră 5 până la 6 zile pe săptămână sau până la de minute pe săptămână. Faceți exerciții cardio care sunt cunoscute pentru a vă face șoldurile mai subțiri și mai stricți.

Acest exercițiu popular se ocupă de șolduri, fese, coapse și stomac. Este o modalitate bună de a vă face coapsele mai strânse și mai subțiri.

Limitarea caloriilor pentru reducerea grăsimilor

Începeți cu picioarele la lățimea șoldului. Puneți-vă mâinile împreună și țineți-le în fața mijlocului pieptului. Mutați greutatea pe tocuri și coborâți ca și cum ați fi așezat pe un scaun.

Împingeți pierdeți grăsimea de șold în 2 săptămâni înapoi și mergeți cât de departe puteți, sau până când șoldurile sunt aproape paralele cu podeaua.

Cum să pierzi grăsimea de șold

Întrerupeți când șoldurile sunt paralele cu podeaua. Întoarceți-vă liniștit și reveniți la poziția de pornire. Repetați acest lucru de ori sau cât de des puteți. În acest exercițiu, faceți pasul înainte cu un picior și îndoiți genunchii. Acesta este un exercițiu excelent pentru a vă face șoldurile și coapsele mai ferme.

Începeți să stați cu picioarele la lățimea umărului și puneți-vă mâinile pe șolduri. Pas înainte cu un picior.

pierdeți grăsimea de șold în 2 săptămâni reclame cu greutate în pierdere

Continuați să vă îndreptați cu degetele de la picioare. Coborâți genunchiul din spate și îndoiți piciorul din față cu o mișcare lentă, controlată. Continuați să coborâți până când coapsa frontală este aproape paralelă cu solul. Asigurați-vă că genunchiul rămâne pe aceeași linie cu glezna și nu doar pentru gleznă.

Cum să pierdeți grăsimile situate în șolduri

Împingeți din nou piciorul din față astfel încât să vă aflați în poziția de plecare. Schimbați piciorul și repetați cât de des puteți.

Acest exercițiu este deosebit de bun pentru șolduri și coapse. Este o mișcare excelentă pentru a scoate coapsele și coapsele în formă. Gândește-te cu picioarele împreună. Lăsați-vă capul să se sprijine pe brațul cel mai apropiat de pământ. Puneți bratul superior pe șold.

Obțineți o talie mai mică și pierdeți grăsimea din burtă în 14 zile! Antrenament la domiciliu

Păstrați-vă piciorul întins și degetele de la picioare au tras spre tine. Ridicați piciorul superior până la tavan. Lasati-l sa coboare din nou, astfel incat sa intrati in postura de pornire.

Schimbați părțile și faceți cât mai multe repetări cu celălalt picior. Podul este o atitudine care întărește partea din spate a picioarelor, dar vă face și șoldurile și coapsele mai stricte și mai subțiri.

Stai pe spate. Îndoiți genunchii astfel încât să formeze un unghi de 90 de grade. Lăsați brațele să se întindă de-a lungul corpului.

pierdeți grăsimea de șold în 2 săptămâni intervențiile chirurgicale care te fac să slăbești

Împingeți-vă fesele astfel încât șoldurile să rămână în aer până când corpul dvs. Țineți-l câteva secunde înainte de a vă întoarce ușor spatele la sol, astfel încât să vă întoarceți în poziția de plecare. Faceți-o mai grea prin întinderea unui picior și ținându-vă șoldurile la aceeași înălțime. Repetați cu celălalt picior.

  1. CUM SCAPI DE GRĂSIME DE ȘOLD: 10 OPȚIUNI DE EXERCIȚII ȘI ANTRENAMENT - SĂNĂTATE -
  2. Pierderi în greutate dealuri plăcute
  3. 54 și nu poate slăbi
  4. Îndepărtați grăsimile din șolduri - wikihow
  5. Arzătoare de grăsimi care funcționează rapid în siguranță
  6. Cum să pierzi grăsimea de șold | sudstil.ro
  7. Arzi arzătoarele de grăsime

Această ghemuire rezultate pierderi în greutate lunar care îți faci ferm coapsele, fesele și șoldurile este de fapt o mișcare de balet. Stați cu picioarele puțin mai largi decât lățimea umărului.

  • Indicațiile de pierdere în greutate
  • Pierde in greutate Japonia

Rotiti degetele de la picioare la un unghi de 45 de grade. Puneți-vă mâinile împreună în postura de rugăciune pentru piept sau puneți-le pe șolduri. Pășuiți-vă, dar păstrați-vă capul, partea superioară a corpului și fesele într-o linie dreaptă, de la tavan până la podea. Pe măsură ce vă scufundați, genunchii ar trebui să se aplece spre exterior. Continuați să reduceți până când coapsele sunt aproximativ paralele cu podeaua.

Începeți ușor din nou în poziția inițială, folosind coapsele și fese pentru a vă împinge. Repetați cât de des puteți. Distribuiți pe rețelele sociale:.