Dă Jos Burta! | Școala de Slăbit

Pierde grăsime din trapez

Insa stim cu totii ca este extrem de greu de obtinut si este nevoie de foarte multa munca. Insa putem incepe cu ceva mai usor care insa va avea un efect destul de bun si intr-un timp destul de scurt.

pierde grăsime din trapez

Tot ce trebuie sa faceti este sa urmati urmatorii pasi. Acest cardio rapid este tot ceea ce aveți nevoie pentru o creștere a energiei. Repetați timp de 30 de secunde Plank cu un genunchi la cot Ținte: acest scut este bun pentru abdomen,șold și umeri. Țineți abdomenul incordat, adu-ți genunchiul stâng la cotul drept.

Ține-ți câteva secunde și aduceți-vă piciorul înapoi. Repetați același lucru cu piciorul drept. Picioare alternative pentru de secunde. Side plank Ținte: Acest exercițiu ajută la arderea grăsimilor în zona oblică. Cum se face: Stați pe covorașul de yoga pe partea dreaptă. Țineți picioarele unul peste celălalt. Sprijiniți-vă pierde grăsime din trapez cot și ridicați-vă șoldurile. Păstrați corpul drept de la cap până la varfuri. Puneți palma stângă în spatele capului și lăsați lent genunchiul stâng spre cotul stâng.

Țineți câteva secunde și reveniți. Repetați timp de 40 de secunde pe fiecare parte. Coborârea picioarelor - Advertisement - Cum se face: Ridicați corpul de la sol, gâtul dvs.

Ridicați un picior în sus și încercați să ajungeți la picioarele dvs. Țineți această poziție pentru câteva secunde și aduceți-vă piciorul și mâna înapoi. Apoi, repetați cu celălalt. Repetați timp de 60 de secunde.

pierde grăsime din trapez

Stabilitate Ținte: Acest exercițiu vizează mușchii abdominali. Cum se face Mai întâi, puneți-vă mâinile pe o minge fiecare mana in dreptul umarului. Adu-ți picioarele înapoi și susține-ți corpul așa cum se arată în fotografia de mai sus. Asigurați-vă că corpul dvs. Păstrați-vă mijlocul incordat și ridicați genunchiul stâng la piept. Țineți-l pentru o secundă și plasați-l înapoi.

Alternați-vă picioarele și țineți-vă bine pe minge. Repetați exercițiul timp de 30 de secunde. Balanța războinicului Obiective: Balanța războinicului vizează abdomenul, pieptul, umerii, glezne și picioare. Cum se face: Stați pe piciorul stâng, apoi ridicați genunchiul drept până la nivelul șoldului în fața corpului.

Ține-ți coatele îndoite. Înclinați-vă înainte și intindeti brațele înainte în timp ce vă întindeți piciorul drept în spate. Țineți piciorul stâng puțin cam îndoit, astfel încât trunchiul să fie paralel cu podeaua. Țineți această poziție timp de 10 secunde și întoarceți-vă încet.

Arde grăsime nu greutate, căi...

Repetați pe cealaltă parte. Răsturnarea rusă Cum se face: Stați pe podea și puneți-vă picioarele în fața dvs.

WhatsApp Multi barbati doresc sa construiasca muschi si sa piarda grasime, dar majoritatea nu sunt siguri de unde sa inceapa — parcurgem 5 pasi care vor avea un impact major asupra antrenamentului. In timp ce s-ar putea sa doriti sa aratati ca Gerard Butler inunii dintre noi pur si simplu nu avem timp, gene sau instrumentele potrivite pentru a atinge astfel de niveluri de perfectiune sculptata. Gresit de fapt! Daca gandesti asa, faci doar scuze. Si aici vom demonstra cum fiecare om poate obtine un corp mai bun — oferindu-va sfaturi cu privire la tipurile de exercitii pe care ar trebui sa le faceti si tipurile de alimente pe care ar trebui sa le consumati pentru a construi muschi si a pierde grasime.

Îndoiți puțin și începeți să vă aduceți picioarele în sus. Ar trebui să fie ușor îndoite la genunchi. Opriți când genunchii se aliniază cu pieptul. Păstrați echilibrul și abdomenul incordat și începeți răsucirea trunchiului de la o parte în alta.

Nu mișcați picioarele.

pierde grăsime din trapez

Repetați timp de 2 minute. Downward dog crunch Cum se face: Puneți mâinile pe marginea umerilor la sol, ridicați fundul și păstrați-vă picioarele drepte.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi – Think Eat Lift

Asigurați-vă că, coloana vertebrală este dreaptă. Îndoiți genunchiul drept și aduceți-l la cotul drept, deplasându-vă trunchiul împreună cu el. Întrerupeți o clipă și apoi aduceți încet piciorul în aer.

Rămâi în această poziție timp de câteva secunde și apoi aduceți piciorul înapoi spre cotul drept. Repetați timp de 30 de secunde pe fiecare picior.

Cum Slăbești Grăsime, Nu Mușchi

Puneți piciorul drept în dreapta, la 90 de grade și întoarceți ușor piciorul stâng spre dreapta. Picioarele tale trebuie aliniate. Întoarceți-vă trunchiul spre dreapta, apoi începeți să vă întoarceți la piciorul stâng, astfel încât să fie paralel cu piciorul drept.

Îndoiți genunchiul drept și păstrați-vă picioarele incordate. Puneți mâna stângă în podeaua lângă piciorul drept. Mâna ta stângă ar trebui ridicată spre cer. Țineți ambele mâini drepte și mențineți poziția timp de de secunde. Cum se face: Puneți mingea deasupra capului. Dupa va lasati cat mai usor jos urmand sa va ridicati n pozitia initiala un pic mai repede.

De zumba m-a ajutat să slăbesc ca trebuie sa aveti abdomenul incordat la fel si muschii picioarelor. Pozitia cobrei Puneți palmele sub umerii dvs. Inspirați și aduceți pieptul prin împingerea în pământ cu ambele pierde grăsime din trapez.

pierde grăsime din trapez

Continuați să vă îndoiți corpul de sus și spatele, în măsura în care vă simțiți confortabil. Păstrați-va mijlocul incordat. Țineți apăsat timp de 10 secunde.

pierde grăsime din trapez

Repetați de 3 ori câte pierde grăsime din trapez secunde fiecare. V-ul u minge de yoga Cum se fac: Veți avea nevoie de o minge de yoga pentru acest exercițiu. Lipiti cu spatele pe covorașul de yoga, ține-ți mingea deasupra capului cu mâinile. Angrenează-ți spatele incat sa stai confotabil, ridică brațele și pune mingea între picioare. Coborâți brațele pe podea.

Coborâți și picioarele pe podea în timp ce țineți mingea. Treceți mingea înapoi în mâini. Repetați de 15 ori. Sfat: dacă nu aveți o minge de stabilitate, puteți folosi o pernă mare. Cresterea inversa Cum se face: Incordeaza abdomenul și mutați genunchii în piept. Șoldurile ar trebui să se ridice de pe podea. Respirați și țineți poziția pentru câteva secunde. Întoarceți încet. Repetați de 30 de ori. Vacuumul stomacal Exercitiile pentru stomac sunt un exercitiu excelent pentru a incepe sau a termina rutina antrenamentului.

Nu sunt greu de realizat, dar ele au Tina pierdere în greutate rușinoasă impact mare asupra muschilor abdominali.

Este o modalitate foarte bună de a-ți pierde grăsimea de burtă fără a pierde mult timp. Cum se fac: Așezați-vă pe podea, cu picioarele de la nivelul umerilor. Mâinile ar trebui să fie pe șolduri.

Expirați tot aerul din plămâni. Încercați să nu simțiți aer în plămâni. Extindeți pieptul și încercați să vă sugeți stomacul cât puteti. Imaginați-vă că încercați să atingeți coloana vertebrală cu burta. Țineți apăsat timp de 20 de pierde grăsime din trapez și eliberați. Repetați de 10 ori. Important: Acest exercițiu trebuie făcut pe stomacul gol pentru a evita orice problemă digestivă.

Dacă aveți probleme cardiace sau pulmonare, atunci este mai bine să nu incercati. Relaxare pe scaun La sfârșitul antrenamentului, stați pe un scaun, relaxați-vă pentru o vreme și faceți o activitate simplă — cum ar fi buclele. Ce sa fac: Păstrați spatele drept, îndoiți genunchii la un unghi de 90 de grade și puneți-vă mâinile în spatele capului.

Începeți încet o mișcare de cerc cu coatele. Acest lucru vă va ajuta să vă îmbunătățiți postura și să vă tonifici umerii.