1. Dacă vrei să pierzi în greutate, ține mâncarea sănătoasă la vedere

Modalități ușoare de a ajuta la pierderea în greutate, Practicarea dreptul de comportamente alimentare

Concentrați-vă pe Schimbarea stilului dvs. O mare parte din ceea ce se recomandă este discutabil în cel mai bun caz și nu se bazează pe nicio știință reală. Cu toate acestea, există mai multe metode naturale care s-au dovedit că funcționează de fapt.

1. Adăugați proteine ​​în dieta dvs.

Iată 30 de modalități ușoare de a pierde în greutate în mod natural. Când vine vorba de pierderea în greutate, proteina este regele nutrienților. Mănâncă alimente întregi, cu un singur ingredient Unul dintre cele mai bune lucruri pe care le puteți face pentru a deveni mai sănătos este să vă bazați dieta pe alimente cu un singur ingredient.

modalități ușoare de a ajuta la pierderea în greutate

Procedând astfel, eliminați marea majoritate a zahărului adăugat, a adăugat grăsimi și alimente procesate. Majoritatea alimentelor întregi se completează în mod natural, ceea ce facilitează păstrarea în limite calorii sănătoase 7. Mai mult, consumul de alimente întregi oferă, de asemenea, corpului tău numeroși nutrienți esențiali de care are nevoie pentru a funcționa corect.

Cele mai bune metode de a reduce grăsimea abdominală

Pierderea în greutate urmează adesea ca un efect secundar natural al consumului de alimente întregi. Evitați alimentele procesate Alimentele procesate sunt de obicei bogate în zaharuri, grăsimi adăugate și calorii. Mai mult, alimentele procesate sunt concepute pentru a te face să mănânci cât mai mult.

Ele sunt mult mai susceptibile de a provoca consumul asemănător dependenței decât alimentele neprocesate 8. Echipați produse alimentare și gustări sănătoase Studiile au arătat că mâncarea pe care o țineți acasă afectează foarte mult greutatea și comportamentul alimentar 9, 10, Având mereu la dispoziție alimente sănătoase, reduceți șansele ca dvs.

Iată care sunt cei mai eficienţi paşi pentru a slăbi rapid:

Există, de asemenea, multe gustări sănătoase și naturale, ușor de preparat și de luat cu tine în mers. Acestea includ iaurt, fructe întregi, nuci, morcovi și ouă fierte. Limitați-vă aportul de zahăr adăugat Consumul de zahăr adăugat este legat de unele dintre cele mai importante boli din lume, inclusiv boli de inimă, modalități ușoare de a ajuta la pierderea în greutate de tip 2 și cancer 12, 13, În medie, americanii mănâncă aproximativ 15 lingurițe de zahăr adăugate în fiecare zi.

modalități ușoare de a ajuta la pierderea în greutate

Această cantitate este de obicei ascunsă în diverse alimente procesate, astfel încât s-ar putea să consumați mult zahăr, fără să vă dați seama Deoarece zahărul trece cu multe nume în listele de ingrediente, poate fi foarte dificil să vă dați seama cât de mult conține zahăr un produs. Minimizarea aportului de zahăr adăugat este o modalitate excelentă de a vă îmbunătăți dieta. Bea apă Există, de fapt, adevăr în afirmația că apa potabilă poate ajuta la pierderea în greutate.

Studiul a fost condus de Universitatea Plymouth si de Universitatea Queensland. In plus, cei care au urmat metoda FIT au avut talia mai mica cu 4,3 cm in decurs de 6 luni, iar acestia au continuat sa slabeasca si dupa ce interventia s-a sfarsit. Tehnica FIT este mai dezvoltata deoarece foloseste imagini multisenzor pentru a explora aceste schimbari si pentru a-i determina pe pacienti sa practice singuri imagistica mentala. Prin stabilirea unor schimbari de comportament, dar si prin aplicatii prin care pacientilor li se poate oferi sprijin, specialistii spera ca aceasta practica imagistica va deveni un obicei cognitiv. O sedinta individuala a durat patru ore.

Apa potabilă înainte de masă poate duce, de asemenea, la un aport redus de calorii, în special pentru persoanele de vârstă medie și vârstnică 20, Apa este deosebit de bună pentru pierderea în greutate atunci când înlocuiește alte băuturi bogate în calorii și zahăr 22, Băutură neîndulcit Cafea Din fericire, oamenii își dau seama că cafeaua este o băutură sănătoasă, încărcată de antioxidanți și alți compuși benefici.

Băuturile de cafea pot modalități ușoare de a ajuta la pierderea în greutate pierderea în greutate prin creșterea nivelului de energie și a cantității de calorii pe care le ardeți 24, 25, Mai mult, cafeaua neagră este foarte prietenoasă cu pierderea în greutate, deoarece te poate face să te simți plină, dar nu conține aproape nici un fel de calorii.

Supliment cu Glucomannan Glucomannan este una dintre mai multe pastile de slabire care s-a dovedit a functiona.

Dormiţi mai mult

Această fibră dietetică naturală solubilă în apă provine de la rădăcinile plantei konjac, cunoscută și sub denumirea de elefant yam.

Glucomannanul este sărac în calorii, ocupă spațiu în stomac și întârzie golirea stomacului. De asemenea, reduce absorbția proteinelor și a grăsimilor și alimentează bacteriile intestinale benefice 30, 31, Se crede că abilitatea sa excepțională de a absorbi apa este ceea ce o face atât de eficientă pentru pierderea în greutate.

O capsulă este capabilă să transforme un pahar întreg de apă în gel. Cumpărați suplimente pentru glucomannan online. Evitați caloriile lichide Caloriile lichide provin din slabire de tocană de vită precum băuturile răcoritoare zaharoase, sucurile de fructe, laptele de ciocolată și băuturile energizante. Aceste băuturi sunt proaste pentru sănătate în mai multe moduri, inclusiv un risc crescut de obezitate.

De asemenea, este important să rețineți că creierul dvs. Limitați-vă aportul de carbohidrați rafinați Carburile rafinate sunt carbohidrați care și-au eliminat majoritatea nutrienților și fibrele benefice. Procesul de rafinare nu lasă decât carbohidrații ușor digerați, ceea ce poate crește riscul supraalimentării și bolilor 36, Principalele surse dietetice de carbohidrați rafinați sunt făina albă, pâinea albă, orez alb, sodasuri, produse de patiserie, gustări, dulciuri, paste, cereale pentru micul dejun și zahăr adăugat.

  • Ştiri pe aceeaşi temă Dieta de detoxifiere recomandată de Mihaela Bilic pentru primăvară A venit primăvara şi odată cu ea reapare criza kilogramelor în plus.
  • Pagina principala » Pierdere în greutate » 13 modalități ușoare de a arde de calorii 13 modalități ușoare de a arde de calorii Știați că puteți arde rapid de calorii cu activități zilnice distractive?
  • Pierderea in greutate poate fi stimulata de pana la cinci ori printr-o noua tehnica | Medlife
  • Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog
  • Masina de slabire

Rapid intermitent Postul intermitent este un model alimentar care se întinde între perioadele de post și mâncare. Există câteva moduri diferite de a face post intermitent, inclusiv dieta 5: 2, metoda 8 și metoda mâncare-oprire-mâncare.

2. Mănâncă în farfurii mici

În general, aceste metode te fac să mănânci mai puține calorii în general, fără a fi necesar să restricționezi conștient caloriile în perioadele de mâncare. Aceasta ar trebui să conducă la pierderea în greutate, precum și la numeroase alte beneficii pentru sănătate Beti ceai verde Ceaiul verde este o băutură naturală care este încărcată cu antioxidanți.

Consumul de ceai verde este legat de multe beneficii, cum ar fi arderea crescută de grăsimi și pierderea în greutate 39, Ceaiul verde matcha este o varietate de ceai verde pudră, care poate avea beneficii pentru sănătate și mai puternice decât cea verde obișnuită.

Cumpărați ceai verde și ceai verde matcha online. Mănâncă mai multe fructe și legume Fructele și legumele sunt alimente extrem de sănătoase, care să piardă în greutate. Pe lângă faptul că sunt bogate în apă, nutrienți și fibre, acestea au de obicei o densitate energetică foarte mică.

modalități ușoare de a ajuta la pierderea în greutate

Acest lucru face posibilă consumul de porții mari, fără a consuma prea multe calorii. Numeroase studii au arătat că persoanele care mănâncă mai multe fructe și legume tind să cântărească mai puțin 45, Contorizează caloriile din când în când Să fii conștient de ceea ce mănânci este foarte util atunci când încerci să slăbești.

Căi de a pierde grăsime corporală

Există mai multe modalități eficiente de a face acest lucru, inclusiv numărarea caloriilor, păstrarea unui jurnal alimentar sau fotografierea a ceea ce mâncați 47, 48, Utilizarea unei aplicații sau a unui alt instrument electronic poate fi chiar mai benefică decât scrierea într-un jurnal alimentar 50, Folosiți plăci mai mici Unele modalități ușoare de a ajuta la pierderea în greutate au arătat că utilizarea unor farfurii mai mici vă ajută să mâncați mai puțin, deoarece se schimbă modul în care vedeți dimensiunile porțiilor 52, Oamenii par să-și umple farfuriile la fel, indiferent de mărimea plăcii, așa că ajung să pună mai multă mâncare pe farfurii mai mari decât cele mai mici Utilizarea unor farfurii mai mici reduce cantitatea de mâncare mâncată, oferindu-vă în același timp percepția că ați mâncat mai mult Încercați o dietă cu conținut scăzut de carbohidrați Multe studii au arătat că dietele cu conținut scăzut de carbohidrați sunt foarte eficiente pentru pierderea în greutate.

Aceasta poate duce la pierderea în greutate de până la 3 ori mai mare decât cea a unei diete standard cu conținut scăzut de grăsimi 57, O dietă cu conținut scăzut de glucide poate îmbunătăți, de asemenea, mulți factori de risc pentru boală.

modalități ușoare de a ajuta la pierderea în greutate

Mănâncă mai încet Dacă mănânci prea repede, s-ar putea să mănânci mult prea multe calorii înainte ca organismul tău să realizeze chiar că ești plin 59, Mai rapid mâncătorii sunt mult mai susceptibili să devină obezi, în comparație cu cei care mănâncă mai lent Măcarea mai încet vă poate ajuta să mâncați mai puține calorii și să creșteți producția de hormoni care sunt legate de pierderea în greutate 62, Înlocuiți unele grăsimi cu ulei de nucă de cocos Uleiul de nucă de cocos este bogat în grăsimi numite trigliceride cu lanț mediu, care sunt metabolizate diferit de alte grăsimi.

Studiile arată că îți pot stimula ușor metabolismul, în timp ce te ajută să mănânci mai puține calorii 64, 65, Uleiul de nucă de cocos poate fi deosebit de util în reducerea grăsimilor dăunătoare din burtă 67, Rețineți că acest lucru nu înseamnă că ar trebui adăuga această grăsime la dieta ta, dar înlocuiește pur și simplu o parte din alte surse de grăsime cu ulei de nucă de cocos.

modalități ușoare de a ajuta la pierderea în greutate

Cumpărați ulei de nucă de cocos online. Adăugați ouă în dieta dvs. Ouăle sunt hrana finală pentru pierderea în greutate. De asemenea, vă poate ajuta să mâncați mai puține calorii în tot restul zilei 4, 5, 6, Condimentează-ți mesele Ardeii iute și jalapene conțin un compus numit capsaicină, care poate stimula metabolismul și crește arderea grăsimilor 74, 75, 76, Capsaicina poate reduce, de asemenea, apetitul și aportul de calorii 75, Luați probiotice Probioticele sunt bacterii vii care au beneficii pentru sănătate atunci când sunt consumate.

Ele pot îmbunătăți sănătatea digestivă și sănătatea inimii și chiar pot ajuta cu pierderea în greutate 79, Studiile au arătat că persoanele supraponderale și obeze tind să aibă diferite bacterii intestinale decât persoanele cu greutate normală, care pot influența greutatea 81, 82, Probioticele pot ajuta la reglarea bacteriilor intestinale sănătoase.

Acesta include, de obicei tweaking dieta planul, antrenament de rutină și de viață. Pe partea de sus a că, atunci când faci mici mod de viață modificări regular pentru pierderea în greutateesti mult mai probabil pentru a trece aceste obiceiuri pe termen lung. O combinație a acestor aspecte poate ajuta să piardă în greutate în mod natural precum și de risc-free și mod sănătos și echilibrat.

De asemenea, pot bloca absorbția grăsimilor alimentare, reducând în același timp pofta de mâncare și inflamația 84, 85, Dintre toate bacteriile probiotice, Lactobacillus gasseri prezintă cele mai promițătoare efecte asupra pierderii în greutate 87, 88, Cumpărați probiotice online. Adormi-te suficient A dormi suficient este extrem de important pentru pierderea în greutate, precum și pentru a preveni creșterea în greutate viitoare.

modalități ușoare de a ajuta la pierderea în greutate

Acest număr este și mai mare pentru copii Acest lucru se datorează în parte privării somnului perturbă fluctuațiile zilnice ale hormonilor apetitului, ceea ce duce la o slabă reglare a apetitului 91, Mănâncă mai multă fibră Alimentele bogate în fibre pot ajuta la pierderea în greutate. Alimentele care conțin fibre solubile în apă pot fi de ajutor în special, deoarece acest tip de fibre poate ajuta la creșterea senzației de plenitudine.

Fibra poate întârzia golirea stomacului, face ca stomacul să se extindă și să promoveze eliberarea hormonilor de sațietate 93, 94, În cele din urmă, acest lucru ne face să mâncăm mai puțin natural, fără să ne gândim la asta.

Mai mult, multe tipuri de fibre pot hrăni bacteriile intestinale prietenoase. Bacteriile sănătoase ale intestinului au fost asociate cu un risc redus de obezitate 96, 97, Doar asigurați-vă că creșteți gradual aportul de fibre pentru a evita disconfortul abdominal, cum ar fi balonarea, crampele și diareea.

Pierderea in greutate poate fi stimulata de pana la cinci ori printr-o noua tehnica

Periați-vă dinții după mese Multe persoane se periază sau își spală dinții după mâncare, ceea ce poate ajuta la limitarea dorinței de a gusta sau a mânca între mese Acest lucru se datorează faptului că mulți oameni nu au chef să mănânce după ce se spală pe dinți. În plus, poate face ca mâncarea să aibă un gust rău. Prin urmare, dacă spălați sau folosiți apa de gură după mâncare, este posibil să fiți mai puțin tentat să apucați o gustare inutilă.

Combateți-vă dependența de alimente Dependența de alimente presupune exagerat de dorințe și schimbări în chimia creierului tău, care îngreunează rezistența la consumul anumitor alimente. Aceasta este o cauză majoră a supraalimentării pentru multe persoane și afectează un procent semnificativ din populație. Unele alimente sunt mult mai susceptibile să provoace simptome ale dependenței decât altele. Aceasta include mâncăruri extrem de prelucrate care au un conținut ridicat de zahăr, grăsimi sau ambele.

Pentru a reduce riscul, aplicaţi metodele cele mai simple, care vă vor ajuta să reduceţi până la de calorii zilnic.

Cel mai bun mod de a bate dependența de alimente este să solicitați ajutor. Faceți un fel de Cardio A face cardio - fie că este vorba de jogging, alergare, ciclism, mers cu putere sau drumeție - este o modalitate excelentă de a arde calorii și de a îmbunătăți sănătatea mentală și fizică.

S-a dovedit că Cardio îmbunătățește mulți factori de risc pentru boli de inimă.