Leave Your Comment

Mananca mai putin zahar pierde in greutate, Cum și cât zahăr mâncăm ca să nu ne îngrășăm

Lista produselor din care se îngrașă

Pentru că atât cantitatea să fii în deficit caloriccât și calitatea alimentelor contează să te hrănești, nu doar să mănânci. Zahărul este nociv pentru sănătatea ta.

arzător de grăsime pierdere

În mai multe feluri. Dar de ce este nociv?

Produse care te îngrașă: dușmani ai unei figuri subțiri

Ce face zahărul concret în corpul nostru? Ei bine, pe lângă faptul că aduce doar calorii goale, glucide rafinate ce nu furnizează vitamine sau minerale, consumul frecvent de zahăr dereglează hormonii responsabili cu senzația de foame și sațietate, determinându-te să mănânci mai mult.

Ce au în comun multe dintre obiceiurile alimentare antistres? Noi nu putem să depozităm zahăr.

Explicăm aici folosindu-ne de filmulețul de mai sus. Aici, dr Robert Lustig ne explică influența hormonilor asupra greutății noastre și legătura cu consumul de zahăr. De ce ajungem să mâncăm peste măsură mananca mai putin zahar pierde in greutate nu reușim să ne păstrăm greutatea dorită?

Leptina, hormonul sațietății Leptina este un hormon produs de celulele grase.

Condimentul cu aditivi alimentari precum E, agenți de îmbunătățire a aromelor și glutamat de monosodiu reprezintă un pericol major pentru sănătate. Un astfel de aliment este dăunător și poate duce la defecțiuni ale sistemului digestiv. Pentru fete, pentru a scăpa de excesul de greutate, este important să urmați alimentația adecvată și să mâncați alimente limitate care vă îngrașă. Alimente care afectează depunerea de grăsimi Mulți părinți din copilărie își învață copiii dimineața să bea ceai cu un sandwich, să bea mâncare cu cola sau suc dintr-un pachet. Pentru un comportament bun recompensat cu bomboane sau alte dulciuri.

Ajunge la creier și îi transmite faptul că am mâncat destul. Prin urmare, limitează cantitatea de mâncare consumată și crește dorința de mișcare.

30 de modalitati usoare de a slabi in mod natural (sustinute stiintific). | Doru Dorobat

Cu cât avem mai multă grăsime în corp, cu atât se produce mai multă leptină. În felul acesta, încearcă să te protejeze și să nu te lase să mânănci mai mult decât ai nevoie.

pierderea în greutate a învinge

În obezitate avem de a face cu un exces de țesut gras, drept urmare cu niveluri ridicate de leptină. Cantitatea crescută de leptină ar trebui să scadă apetitul și să ne determine să ne mișcăm mai mult, astfel încât să ardem din rezervele de grăsime și să păstrăm greutatea în limite normale. Așa se întâmplă?

  • Deci pierzi in greutate pe perioada ta
  • Internetul abunda de informatii eronate despre slabit.
  • Pierdere în greutate grasime whoosh

Nu tot timpul. În această situație constatăm că leptina nu mai este eficientă pentru scăderea apetitului. Este ceea ce numim rezistență la leptină. Și putem explica acest lucru aruncând o privire la un alt hormon, numit insulină. Insulina, hormonul care reglează glicemia Insulina este un hormon ce are rolul de a menține un nivel constant de zahăr în sânge glicemia. Cu cât mai mult zahăr conține mâncarea pe care tocmai ai mâncat-o, cu atât mai mult zahăr se va elibera în sânge după digestie.

Corpul răspunde la creșterea glicemiei prin eliberarea de insulină.

pierderi în greutate efecte secundare geodon

Practic, jobul insulinei este de a facilita intrarea zahărului în celulele musculare, pentru a fi consumate arse pentru producerea de energie.

Dacă rezervele din mușchi sunt pline în cazul persoanelor sedentareexcesul de zahăr va fi depozitat sub formă de grăsime.

7 cele mai importante sfaturi de slabit de care trebuie sa tii cont | sudstil.ro

Prin urmare mai mult zahăr consumat, mai multă insulină produsă. Iar mai multă insulină înseamnă mai multă grăsime depozitată.

  1. Voi pierde in greutate, daca mananci dupa 18 nebudu
  2. Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?
  3. Există arzătoare de grăsime eficiente
  4. Despre nutritie O persoana cu o greutate sanatoasa este o persoana sanatoasa.
  5. Țin o dietă dar nu scad în greutate - unde greșesc?
  6. Cum să slăbești în timp ce se află pe adderall

Cât de eficient utilizezi energia din alimente În mod normal, corpul tău folosește ceea ce mânănci pentru a produce energie. Dacă alimentația ta conține o cantitate mare de zahăr și de carbohidrați rafinați, corpul va fi nevoit să producă mai multă insulina.

  • Noduri umflate la pierderea în greutate
  • Voi pierde in greutate, daca mananci dupa 18 nebudu Voi pierde in greutate, daca mananci dupa 18 nebudu Acum ca te-ai hotarat sa slabesti, pregateste-te mental si pregateste-ti mediul inconjurator si bucataria pentru a pierde in greutate repede.
  • Pentru totdeauna c9 pierdere în greutate

Acea insulină însă va colecta zahărul înainte ca tu să poți să îl consumi pentru energie. Și va fi transformat în grăsime, cum spuneam mai sus. Prin urmare, tu te vei simți obosit, lipsit de energie și vei simți nevoia să mânănci din nou.

pierderea în greutate se întâmplă lent

Iar leptina nu va mai putea împiedica acest lucru. Pentru că ai nevoie din nou de combustibil ce ai mâncat înainte s-a transformat în grăsime, datorită excesului de insulină. Pe măsură ce acest cerc vicios se repetă, vei consuma mai multe calorii decât ai nevoie și vor crește depozitele de țesut gras.

Concluzie Mănâncă alimente adevărate, pline de nutrienți și limitează consumul de zahăr. Vestea bună este că poți să utilizezi ocazional îndulcitori naturali în locul zahărului. În felul acesta vei evita variațiile mari ale glicemiei și excesul de insulină care determină stocarea de grăsime.

cele mai eficiente sfaturi pentru pierderea de grăsime

Și vei folosi energia din alimente pentru a fi tu însuți plin de energie.