Cum slăbim la menopauză: sfaturi, diete şi trucuri utile

Cum slăbesc în menopauză. Acumularea kilogramelor la menopauza si dupa: solutii ca sa previi ingrasarea

Cauzele care joacă un rol important în creşterea în greutate pe parcursul menopauzei includ: Fluctuaţiile hormonale —nivelul fie ridicat, fie foarte scăzut de estrogen poate duce la creşterea depozitelor de grăsime.

Pierderea masei musculare — acest lucru se întâmplă din cauza vârstei, a schimbărilor hormonale şi a scăderii activităţii fizice.

cum slăbesc în menopauză

Somnul insuficient — majoritatea femeilor au probleme cu somnul în timpul menopauzei, iar lipsa somnului este legată de creşterea în greutate.

Rezistenţa crescută la insulină — Femeile devin adesea imune la insulină o dată cu înaintarea în vârstă, ceea ce face ca pierdea în greutate să fie mai dificilă. Ce dietă este eficientă? O reducere a numărului de calorii este necesară pentru pierderea în greutate.

cum slăbesc în menopauză

Cu toate acestea, reducerea masivă a caloriilor poate accentua pierderea de masă musculară, ceea ce accelerează scăderea ratei metabolice care apare odată cu vârsta. Cercetătorii au examinat obiceiurile alimentare ale femeilor aflate la menopauză, înscrise într-un studiu de pierdere în greutate.

Ei au identificat câteva obiceiuri alimentare comune femeilor care îşi doreau să scape de kilogramele în plus şi să se menţină în formă.

cum slăbesc în menopauză

În topul listei se află renunţarea la deserturi şi la băuturile cu un conţinut ridicat de zahăr, urmate de limitarea cantităţii de carne şi de brânzeturi, apoi de consumul crescut de fructe şi legume, care conţin multe fibre. Totuşi, deşi este tentant să încerce o dietă drastică, săracă în calorii, pentru a cum slăbesc în menopauză rapid din greutate, acest lucru nu este o idee bună.

”Nu slăbesc din cauza menopauzei! Fixul nu funcționează pentru mine!„

Cercetările demonstrează că limitarea drastică a numărului de calorii cauzează pierderea masei musculare şi o scădere a ratei metabolice. Dietele cu un nivel scăzut de carbohidraţi Multe studii au arătat că dietele sărace în carbohidraţi sunt excelente pentru pierderea în greutate, şi sunt, de asemenea, benefice pentru a reduce grăsimea abdominală.

Un studiu realizat de Societatea Americană de Nutriţie a ajuns la concluzia că o reducere a carbohidraţilor din dietă are efecte benefice asupra compoziţiei organismului, asupra distribuţiei de grăsime şi a metabolismul glucozei.

Dietele mediteranene Deşi dietele mediteranene sunt bine cunoscute pentru îmbunătăţirea sănătăţii şi reducerea riscului de boli de inimă, studiile arată că pot fi benefice şi pentru cei care îşi doresc să piardă în greutate.

Top 10 porunci ale dietei după menopauză. Slăbeşte sănătos după prima tinereţe

Dietele mediteranene se bazează pe mâncarea tradiţională pe care oamenii din ţări precum Grecia sau Italia obişnuiau să o consume în urmă cu de ani. Acestea constau în alimente precum ouă, nuci, seminţe, legume, lactate, peşte, ierburi, fructe de cum slăbesc în menopauză şi ulei extra-virgin.

  1. Nu renunta la slabit si la a te mentine in forma dupa menopauza | sudstil.ro
  2. Cum să slăbească științific
  3. Cum slabesti la menopauza | sudstil.ro
  4. Dietă ideală pentru a slăbi la menopauză - Doza de Sănătate
  5. Slăbire ctr

Zahărul, îndulcitorii şi toate alimentele procesate sunt total excluse din alimentaţie. Studiile realizate scădere în greutate plută douglas Asociaţia Canadiană Medicală au ajuns la concluzia că o dietă mediteraneană poate fi utilă în reducerea riscurilor de obezitate şi de hiperglicemie.

Cum slăbești la menopauză

Dietele vegetariane Un studiu efectuat pe femeile aflate la menopauză a raportat o pierdere în greutate semnificativă şi îmbunătăţiri în domeniul sănătăţii în cadrul unui grup cu un regim alimentar vegetarian.

Cu toate acestea, o abordare vegetariană mai flexibilă, care include produse lactate şi ouă a dovedit rezultate uimitoare la femeile mai în vârstă. Fibrele au şi ele un rol extrem de important într-un regim alimentar destinat scăderii şi menţinerii ponderale.

Spre deosebire de grăsimi, proteine sau carbohidraţi pe care organismul le descompune şi le absoarbe, fibrele nu sunt digerate de către organism.

Virgil Popescu.