6 sugestii cum să reduceți din grăsime și creșterea masei musculare

Cum să pierzi grăsime în timp ce crești forța, 8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder

Cu totii ne dorim un corp cat mai atragator si impresionant, iar pentru marea majoritatea dintre noi acest lucru inseamna o combinatie intre arderea grasimilor si construirea muschilor.

Articolele de culturism și fitness, care adesea vizează bărbații, spun că aveți nevoie de volum, dacă doriți să creșteți masa musculară. Dar acest lucru pur și simplu nu este obiectivul majorității femeilor desigur, sunt și excepții.

Foarte putini sunt oamenii norocosi care au nevoie doar de una dintre acestea. Tipul slab si definit care nu pune pe el grasime orice ar manca… barbatul musculos si bine proportionat — cu piept impunator, spate lat, umerii rotunzi si brate impresionante — care mai trebuie doar sa scape de cativa centimetri de grasime de pe abdomen fara a-si pierde masa musculara… tipa care pur si simplu nu pune grasime si se poate concentra doar pe ridicarea fundului… sau tipa cu rund rotund si forme feminine care nu trebuie sa-si faca griji de pierderea conturului natural odata cu slabirea… toti acestia sunt exceptiile de la regula.

unde slăbești mai întâi cum să te logodnești să slăbești

Iar majoritatea dintre noi NU suntem asa de norocosi. Intrebarea este: Le poti face pe ambele in acelasi timp?

Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?

E fizic posibil sa arzi grasimea si sa pui masa musculara in acelasi timp? Sau trebuie sa ai o perioada de masa si una de definire precum culturistii de acum de ani?

pierderea de grăsime top 10 Pierdere în greutate de 10 kg în 5 săptămâni

Raspunsul pe scurt este DA — Poti. Si NU — nu trebuie sa ai perioade diferite, gene favorabile sau cine-stie-ce circumstante speciale pentru a o face.

cele mai bune băuturi diy pentru pierderea în greutate arzător de grăsimi integratore

Am sa-ti explic imediat de ce e asa si cum o poti face, dar inainte de toate sa ne uitam la calorii si motivele pentru care ai putea crede ca e imposibil. Practic, pe de o parte ar trebui sa mananci mai putine calorii decat corpul tau foloseste supraîncărcare progresivă pentru a pierde în greutate a lua energie din grasimea depusa, iar pe de celalta parte ar trebui sa mananci mai multe calorii decat corpul tau foloseste pentru a reface si a construi testut muscular nou.

E clar ca cele doua idei se bat cap in cap.

documentar pentru pierderea în greutate pierdere în greutate emsam

Cum ai putea sa mananci si mai putine si mai multe calorii in acelasi timp? Suna imposibil si chiar e.

fategrand serie de ardere pentru prima comandă băiat rău arzător de grăsime

Totul de pana aici e cat se poate de adevarat si nu e nimic nou. Sunt ideile vehiculate de ani de zile de multi oameni — de la doctori si nutritionisti, pana la culturisti, antrenori si diferiti tipi de prin sala.

Dar asta nu e tot. Iar cum să pierzi grăsime în timp ce crești forța lucru e ignorant si foarte limitant. Pentru a putea sa-ti construiesti corpul musculos si definit cat mai rapid — la fel cum fac zecii de mii de persoane chiar in momentul de fata — trebuie sa mai stii cel putin urmatoarele lucruri: Depozitele de grasime nu sunt fixe Majoritatea oamenilor cred ca in zilele, saptamanile sau chiar anii in care nu se ingrasa sau slabesc, depozitele lor de grasime raman constante.

Cum să crești forța în timp ce pierzi grăsimea corporală

Dar adevarul este ca celulele tale de grasime sunt ca niste baterii reincarcabile. De fiecare data cand mananci, depozitezi un pic de grasime. Intre mese, aceste grasimi acizi grasi iasa din celulele de grasime pentru a pune la dispozitie energie pentru muschi si organe.

Daca esti o persoana definita, cu un strat redus de grasime, e pentru ca ai celulele de grasime foarte eficiente.

6 sugestii cum să reduceți din grăsime și creșterea masei musculare

Grasimile obtinute din alimentatie ajung usor in celule si iasa la fel de usor. Corpul tau nu are nevoie de depozite mari de grasime, pentru ca putinele rezerve pe care le ai sunt o sursa pe care se poate baza la nevoie. E ca si cum ai avea mai putine baterii, dar mult mai de calitate.

Majoritatea dietelor convetionale folosesc foarte putine calorii: sau mai putine pentru femei si sau chiar mai putine pentru barbati. Oricand restrictionezi aportul caloric intr-un mod asa de drastic vei pierde greutate. Deci, daca sigurul tau scop este de a pierde greutate — a te putea uita la cantar si a vedea o cifra cu un anumit numar de unitati mai mica ca inainte, si nu iti pasa de unde provine aceasta pierdere sau cat timp poate fi mentinuta, ai putea afirma ca aceste diete functioneaza. Exista doua probleme majore cu aceasta abordare: In primul rand, pierderea in greutate in urma dietelor foarte restrictive nu rezista aproape niciodata.

Daca esti predispus la a fi gras, e pentru ca celule tale de grasime sunt lacome. Cand mananci, tinzi sa depozitezi energia in loc sa o arzi, iar cand celelalte tesuturi au nevoie de energie, grasimea e eliberata foare lent sau chiar deloc.

Deși mulți dintre ei nu-și dau seama, ce vor ei de fapt e creșterea musculară și slăbirea de grăsime în același timp.

Prin urmare infometezi la nivel celular si corpul tau iti spune sa mananci mai mult. Cu alte cuvinte, nu numai ca te ingrasi pentru ca mananci mai mult, dar mananci mai mult pentru ca te ingrasi.

  • Plânsul poate slăbi
  • Tipii care isi doresc muschi masivi si impresionanti sunt speriati de el sau nu-i vad rostul, pe cand altii il adora si e tot ceea ce fac.
  • Ușor activ exercițiu moderat, dar loc de muncă sedentar Moderat activ exercițiu intens, dar loc de muncă sedentar Foarte activ exercițiu moderat și muncă activă Extra activ exercițiu intens și muncă activă După această perioadă de timp, evaluați tendința schimbării în greutate - ați câștigat, menținut sau ați pierdut în greutate?
  • Slăbitul din greutate Vs. slăbitul din grăsime | Care e diferența?
  • 6 sugestii cum să reduceți din grăsime și creșterea masei musculare - GymBeam Blog
  • Pierdeți în greutate la șoldurile masculine
  • 8 strategii pentru a pierde grăsimea corporală permanent | Fitness Builder

E ca si cum ti-ai tot incarca bateriile, dar nu le-ai tine conectate la aparat. Vestea buna e ca toate acestea sunt influentabile.

  1. Arderea grăsimilor îți stimulează metabolismul
  2. Pierdere în greutate anschutz sănătate
  3. Tehnici de slăbire eficiente

Marea majoritate dintre noi nu ne-am nascut cu celule de grasime lacome, ci le-am invatat asa de-a lungul timpului. Dar repararea bateriilor e un topic pentru un alt articol, cel putin la fel de lung… Ceea ce trebuie sa stii pentru moment este faptul ca depozitarea si arderea grasimilor este un proces continuu si cat se poate de natural.

Cum să Crești în Masă Musculară și să Slăbești Grăsime în același Timp

Totul se intampla in timp real in functie de starea organismului tau si nu ceva ce ai vrea sa impiedici. De fapt, ar fi chiar nesanatos si contraproductiv sa reusesti asa ceva.

pierdem în greutate în perioade tot felul de a arde grăsime

Matematica NU e asa de simpla precum pare Vrei sa scapi de 1 kilogram de grasime? Stii ca un kilogram e de calorii, prin urmare mananci cu de calorii sub nivelul de mententanta pentru 14 zile si gata. Pe de celalta parte, faci niste calcule si afli ca mananci de calorii dar arzi numai Prin urmare, intr-o saptamana vei depozita jumatate de kilogram de grasime 7×