17 sfaturi cum să pierdeți din grăsime rapid și eficient - GymBeam Blog

Cel mai bun bcaas pentru pierderea de grăsime. bcaas chiar funcționează

Nutritie Fie că vreţi să adăugaţi musculatură sau să vă definiţi, leucina pentru forţă este cel mai puternic dintre aminoacizii cu lanţ ramificat. Iată de ce este absolut necesar ca aceasta să facă parte din planul vostru de suplimentare pentru creşterea musculară. Când încercaţi să înţelegeţi în totalitate ceva, există o mare valoare în a înţelege până la cel mai mic detaliu toate părţile ce alcătuiesc acel ceva. Să luăm spre exemplu proteinele. Aminoacizii reprezintă principalii constituenţi ai proteinelor, descrise în general ca şi elemente de construcţie necesare pentru creşterea musculară.

Aminoacizii esenţiali EAA-uri nu pot fi sintetizaţi de către corp şi trebuie aşadar să fie existenţi în alimentele şi suplimentele pe care le consumaţi.

Produsul din Everbuild 8 BCAA: 1: 1 este cel mai bun suplimente de aminoacizi, puteți încerca vreodată pe piață astăzi. De ce? Recuperare Deoarece 8: 1: 1 raportul este mai bună decât produsele de masă cu clasic raport de 2: 1: 1? Din cauza semnalizarea metabolismului aminoacizilor și competiția de absorbție odată ingerat în organism.

Deşi există nouă EAA-uri, aminoacizii cu lanţ ramificat BCAA-uri leucină, izoleucină şi valină primesc cea mai mare atenţie în calitate de suplimente pentru culturism, reprezentând aproximativ o treime din proteina musculară.

Studiile arată că suplimentarea cu BCAA-uri încetineşte catabolismul din timpul antrenamentului şi creşte anabolismul în timpul recuperării. Dintre BCAA-uri, leucina este de excepţie, iar aceasta este oxidată cel mai rapid în timpul antrenamentului.

Cercetările demonstrează că îmbogăţirea BCAA-urilor cu de două ori greutatea leucinei spre exemplu într-o raţie deleucină: izoleucină: valină este mai anabolică decât consumul de BCAA-uri în aceleaşi proporţii, ceea ce a dus la o serie de studii cu privire la potenţialul leucinei de activare anabolică.

Consulta-te cu noi

Majoritatea cercetărilor realizate până în prezent au investigat folosirea leucinei ca parte a amestecurilor de aminoacizi sau cu pudre proteice, mai degrabă decât ca un cel mai bun bcaas pentru pierderea de grăsime individual. Drept rezultat, cantitatea de leucină necesară în organism este mult mai mare în rândul atleţilor. Studiile raportează că suplimentarea în fiecare zi cu 50 miligrame de leucină per kilogram greutate corporală aproximativ 5 grame pentru un halterofil de kg previne scăderea nivelurilor de leucină din sânge în timpul antrenamentului intens de forţă.

Aşadar pentru culturişti suplimentarea îşi are logica în calitate de mijloc pentru cel mai bun bcaas pentru pierderea de grăsime sau îmbogăţirea componentei de leucină a aportului vostru actual de proteine. Oamenii de ştiinţă au arătat că la fel ca leucinaacesta previne catabolismul şi ajută la reducerea grăsimii.

CEL MAI PUTERNIC AMINOACID - Articole Blog

Cu toate acestea, ar trebui să se specifice că efectele anti-catabolice şi de reducere a grăsimii ale HMB sunt cel mai semnificative în rândul persoanelor care abia îşi încep antrenamentul dur cu greutăţi. Dacă sunteţi la etapele de început ale antrenamentelor obişnuite veţi observa rezultate dramatice cu HMB; în caz contrar încercaţi leucina.

cel mai bun bcaas pentru pierderea de grăsime pierderea în greutate a terapeutului ocupațional

Cercetările au dovedit că leucina este un activator anabolic neechivoc, întrucât este în mod principal implicat în sinteza proteinelor. EAA-urile stimulează în mod independent sinteza proteinelor musculaturii, dovezile mai recente indicând leucina ca mediator anabolic.

17 sfaturi cum să pierdeți din grăsime rapid și eficient - GymBeam Blog

Timp de multe decenii, cercetările in vitro au confirmat faptul că leucina stimulează puternic sinteza proteinelor musculare. De fapt, în cazul oamenilor, infuzia cu leucină produce creşteri dependente de doză la sinteza proteinelor musculare în doze de la Acum că ştiţi ce face leucina, este important să înţelegeţi felul mecanismul acţiunii în care funcţionează pentru a activa anabolismul. Mai specific, leucina este un activator nutritiv puternic al sintezei proteinelor musculare datorită capacităţii sale de a creşte convertirea ARN mesager în celule musculare.

O transformare crescută al ARN mesager înseamnă pur şi simplu o creştere a eficienţei celulei de a citi materialul genetic ce produce aminoacizi şi proteine. Acest lucru se întâmplă prin capacitatea leucinei de a stimula în mod direct complexul 1 mTOR. În cazul oamenilor, efectul leucinei pare a fi mai aparent în condiţii de restricţie calorică sau antrenament intens.

De fapt, s-a raportat recent că suplimentele de aminoacizi îmbogăţiţi cu leucină ingerate după antrenamentul de rezistenţă amplifică activarea mTOR.

Știați că, într-un raport corect, vă pot crește semnificativ rezistența la efort în timpul antrenamentului? Așa este! Datorită BCAA-urilor masa musculară se regenerează și se formează mult mai repede. Aflați care sunt cele 7 beneficii ale suplimentării cu BCAA pentru organism, beneficii care vor fi apreciate în special de sportivi.

Oamenii de ştiinţă ştiu de mulţi ani că sinteza proteinelor musculare creşte cu aproximativ trei ore după masă. Cercetările recente realizate pe animale au arătat că consumul de leucină în acest interval de trei ore prelungeşte semnificativ durata acestei creşteri de după masă.

cel mai bun bcaas pentru pierderea de grăsime cafeaua nescafe arde grăsime

Pe baza acestor noi observaţii aşadar, un consum de supliment cu leucină cu aproximativ 90 minute după masa voastră de după antrenament ar putea servi la creşterea sintezei proteice în timpul recuperării de după antrenament. În mod surprinzător, autorii nu au raportat nicio diferenţă în ceea ce priveşte câştigurile de masă musculară sau pierderile de grăsime corporală.

În cadrul unui alt studiu, subiecţii antrenamentului de forţă au consumat 20 grame de proteină din zer şi 6 grame de leucină timp de opt săptămâni.

  • Everbuild bcaa
  • Un studiu recent din jurnalul nutrițional de medicină a dovedit aceste afirmații și a constatat că defalcarea musculară sau catabolismul a fost redusă la sportivii de anduranță atunci când dieta a fost suplimentată cu BCAA.
  • Scădere în greutate Țările de Jos
  • Fructele de padure te vor face sa slabesti
  • Cele mai bune arzatoare de Grasimi | MYPROTEIN™
  • Kdka ancorează pierderea în greutate
  • Din fericire, putem învăța de la oamenii de succes.

La finalul perioadei de studiu investigatorii au observat diferenţe considerabile în performanţele la flotări şi împins de la piept, precum şi o mai mare musculozitate. Grupul placebo în schimb nu a înregistrat nicio schimbare în ce priveşte forţa sau musculozitatea.

Are BCAA (Branched Chain Amino Acids) Healthy?

Când luaţi în calcul totuşi literatura abundentă, puteţi avea destul de mare încredere că menţinerea unor niveluri ridicate de leucină în timpul şi după antrenament vă va ajuta să vă faceţi mai mari şi mai puternici. Folosiţi următorul protocol de dozare pentru o sinteză proteică maximă, un catabolism redus, forţă mai mare şi recuperare mai bună.

Produsul Everbuild BCAA 8: 1: 1 este cel mai bun supliment de aminoacizi pe care îl puteți încerca vreodată pe piață astăzi. De ce? Datorită concursului de semnalizare și absorbție metabolică a aminoacizilor odată ingerat în organism. În acest caz, cantitatea în exces de izoleucină înseamnă o inhibare enormă a activității leucinei. După cum știți, leucina este cel mai eficient aminoacid din cele trei BCAA și de aceea produsele care conțin 10,15 sau chiar 20 de grame de 2: 1: 1 BCAA pot fi de fapt mai puțin eficiente decât cele cu raportul ideal și mai puțin izoleucină așa cum este în BCAA 8: 1: 1.

DOZĂ: Luaţi 4- 6 grame de două ori pe zi. Ingeraţi prima doză cu shake-ul proteic din zer de dinainte de antrenament şi cea de-a doua doză cu 90 minute după masa voastră de după antrenament. În zilele în care nu vă antrenaţi luaţi o doză de leucină cu primul vostru shake proteic din zer şi apoi una cu 90 minute după ultima voastră masă principală.

Ajustaţi doza în funcţie de toleranţă.

cel mai bun bcaas pentru pierderea de grăsime dacă bolnavul tău vei pierde în greutate

Nota Redactorului: La fel ca în cazul tuturor suplimentelor pe bază de aminoacizi, dacă aveţi probleme la rinichii consultaţi medicul înainte de a începe programul de suplimentare. Această restricţie v-ar putea ajuta să slăbiţi, însă poate crea un mediu catabolic în organismul vostru.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid - Myprotein Blog

Fiţi foarte atenţi la dieta voastră pentru a evita pierderea masei musculare obţinute cu greu. Dovezile ştiinţifice actuale sugerează că în aceste condiţii leucina este cea mai avantajoasă, când corpul vostru este supus unui stres nutriţional.

Întrucât există o legătură dovedită între nivelurile joase de leucină şi condiţiile de proteoliză crescută catabolismmai multe studii au analizat efectele acestui aminoacid asupra inversării deteriorării musculare. Într-un studiu în mod deosebit realizat pe animale, s-a dovedit că şobolanii care fuseseră supuşi unor restricţii alimentare au înregistrat o sinteză a proteinelor musculare mai crescută şi scăderi mai accentuate ale grăsimii corporale când au fost suplimentaţi cu leucină.

În plus, studiile publicate realizate pe oameni raportează că suplimentarea cu BCAA-uri bogate în leucină poate ajuta performanţa mentală şi fizică în condiţii de antrenament intens, stres şi restricţie calorică. Menţinerea nivelurilor ridicate ale leucinei din sânge inversează catabolismul, însă beneficiile nu se încheie aici.

Aceasta oferă de asemenea ficatului un substrat puternic de gluconeogeneză producţie de glucozăreglând astfel nivelurile de zahăr din sânge.

Comentarii

S-a dovedit de asemenea că suplimentarea cu leucină în timpul dietei îmbunătăţeşte metabolismul glucozei. Acest efect de regularizare a zahărului din sânge este cel mai semnificativ când urmaţi o dietă bogată în proteine de tipul celei din culturism. Pe lângă faptul că oferă un imbold anabolic în timpul dietei, suplimentarea cu leucină ar putea de asemenea face dieta să fie mai uşor de tolerat.

Unele rapoarte spun că cantitatea de leucină de la o masă are un impact important asupra eliberării leptinei, un hormon secretat de către celulele de grăsime şi alte celule din organism ca răspuns la consumul de alimente care acţionează ca un inhibitor puternic al apetitului. După o masă, dacă nivelurile adecvate de leucină nu sunt atinse, există o reducere a cantităţii de leptină care circulă, ceea ce înseamnă că vă va fi în continuare foame.

Având în vedere aşadar impactul antrenamentului şi al dietei asupra nivelului de leucină din sânge, este logic că suplimentarea cu leucină ar putea ajuta la suprimarea apetitului în timp ce încercaţi să slăbiţi.

Pe baza studiilor şi a informaţiilor, creşterea cantităţii de leucină este o strategie de suplimentare valoroasă pentru anabolism. Spune-le si celorlalti!

Esența arzătoarelor de grăsime

Distribuie pe Comentarii Ai deja un cont? Intra in cont Adauga un comentariu Trebuie sa te autentifici pentru a adauga un comentariu, sau un raspuns. Adauga comentariu.