Arderea grăsimilor

Arderea de grăsime acasă, Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Blog Antrenament făcut acasă pentru arderea intensivă a grăsimilor Activitatea fizică este foarte importantă nu doar pentru sănătatea generală, ci și atunci când încercăm să pierdem în greutate sau să menținem greutatea dorită. Dacă îți dorești să arzi grăsime și să-ți tonifiezi corpul înainte de vară, iată un exemplu de antrenament cu intensitate moderată pentru tot corpul pe care îl poți face acasă.

15 alimente care contribuie la arderea grăsimilor

Va lua doar aproximativ 30 de minute din timpul tău cu tot cu încălzire și răcire post-antrenament! Deci este perfect chiar și pentru cele mai ocupate zile! Tot de ce ai nevoie este un covoraș pentru yoga, un ceas, un prosop și, nu în ultimul rând, apă.

Ești gata? Să începem!

ALIFIA CE ARDE GRASIMEA

Începe cu o încălzire de 5 minute Poți începe cu mersul pe loc pentru aproximativ un minut și apoi combină acest exercițiu cu rotirea umărului înainte și înapoi pentru 2 minute. Încheie încălzirea cu câteva sărituri în loc și laterale - aproximativ un minut fiecare. Te-ai încălzit?

Arderea Grăsimilor

Să înceapă distracția. La al doilea salt te laşi în jos în poziţia de ghemuit şi te menți nemişcată timp de 15 secunde. Exerciţiu 2: Porneşti cu picioarele drepte  şi braţele pe lângă corp. Printr-un salt ridică brațele și extinde picioarele. Cu un alt salt revii înapoi în poziția de pornire.

Acum urmează o cană cu apă și o pauză de 1 minut! Continuă cu exercițiile pentru abdomen.

arderea de grăsime acasă

Încordează muşchii arderea de grăsime acasă pentru susţinerea genunchilor. Pune-ți mâinile în spatele capului și într-un mod sincronizat ridică genunchiul stâng în cotul drept, genunchiul drept în cotul stâng.

arderea de grăsime acasă

Exerciţiu 2 : Stând pe spate, ridică picioarele perfect drepte pe verticală în aer. Simultan ridici şi mâinile, folosind muşchii abdominali. Din nou, un minut pauză.

arderea de grăsime acasă

Mâinile trebuie să fie la nivelul umerilor și spatele rămâne drept. Exercițiul 2: Preia poziția de flotări cu picioarele drepte. Pune mai întâi antebrațul stâng pe podea, apoi antebrațul drept, în scopul de a ajunge la poziția de scândură.

Pentru a nu-ți compromite silueta, îți recomandăm 15 alimente care te ajută să arzi mai repede grăsimile, mai ales daca practici sport, și care susțin sațietatea pe termen îndelungat. Autor: Dr.

Apoi, îndreaptă brațul stâng, urmat de brațul drept, pentru a reveni la poziția de pornire. O altă pauză.

Arderea grăsimilor

Coboară piciorul din spate până ajungi cu genunchiul aproape de sol. Ai grija ca traiectoria genunchiului piciorului arderea de grăsime acasă fata sa nu depaseasca degetele acestuia. Ţine mâinile pe şold și spatele drept. Repetă cu celalalt picior. Exerciţiu 2: Al doilea exercițiu al acestei secțiuni porneşte din poziţia ghemuit. Traiectoria genunchilor trebuie să fie perpendiculară pe degetele picioarelor.

Cele 5 modalități cheie de a arde grăsimea rapid

Spatele rămâne drept. Din poziţia ghemuită te ridic dintr-un salt mare. Se repetă timp de 4 minute. Mai bea puțină apă și aproape ai terminat. Acum, urmează partea cea mai bună Finalizează antrenamentul cu exerciții de răcire pentru 5 minute Mersul s-a dovedit a fi un mod foarte eficient de răcire a corpului, deoarece îi permite să revină încet la normal.

70+ Best Arderea grăsimilor images in | arderea grăsimilor, grăsime, diete

Streching-ul la fel este efectiv, doar asigură-te că acoperi toate grupele musculare majore și rămâi în fiecare poziție de întindere timp cel puțin de secunde. Arzător de grăsime unic care țintește grăsimea abdominală! Acum este mai ușor ceasuri de slabire niciodată să obții un abdomen plat datorită formulei noi cu acțiune 2 în 1: stimulează arderea grăsimii și previne depozitarea de grăsimi noi.